ה-NBA מרחיב את השותפות עם טוויטר: תכנים בלעדיים ושידורים חיים באפליקציה
במסגרת ההסכם שהוכרז אתמול, תשודר פעם בשבוע תוכנית פרי-גיים בלעדית לטוויטר. ה-NBA היא הליגה עם קהילת העוקבים הגדולה ביותר: 22 מיליון עוקבים
טוויטר חתמה על הסכם תוכן נרחב עם ליגת הכדורסל של צפון אמריקה, ה-NBA. לפי ההסכם, שהושק אמש (ג'), טוויטר תשודר תכנים מקוריים ובלעדיים מהליגה, בדגש על פלטפורמת הוידאו-לייב של טוויטר, פריסקופ.
- "כולנומסי": ברצלונה החלה בקמפיין שנוי במחלוקת להגנת מסי
- סט פאולי מציגה: הצגת השחקן ההזויה ביותר
- טוויטר ופייסבוק במשא ומתן לשידור חי של תכנים אולימפיים
במסגרת ההסכם ה-NBA גם תשדר, פעם בשבוע כרגע, תוכנית פרי-גיים שתעוצב ותתוכנן במיוחד בשביל טוויטר ותשודר בה באופן בלעדי. כמו כן, במסגרת ההסכם ישודרו גם מסיבות עיתונאים ואירועים נוספים של הליגה רק בטוויטר.
"אנחנו רואים איך הטכנולוגיה מקרבת את האוהדים שלנו למשחק", אמר קומישינר ה-NBA, אדם סילבר. "היא מקרבת את האוהדים לקבוצות ולשחקנים בדרכים שרק אפשר היה לדמיין אותן לפני עשור. השותפות הנרחבת עם טוויטר תאפשר להזין את הרעב הגדל של האוהדים של המשחק ל-NBA".
מאז שב-NBA הצטרפו לטוויטר ב-2009, הליגה פיתחה את קהילת העוקבים הגדולה ביותר לליגת ספורט בעולם (22 מיליון עוקבים).