בקרוב: פרסומות על חולצות המשחק ב-NBA
בעלי הקבוצות של ליגת הכדורסל של צפון אמריקה מעריכים כי יקבלו בקרוב אישור למכור את שטח הפרסום שעל חולצות המשחק של קבוצותיהם
בקרוב: פרסומות על חולצות המשחק ב-NBA. בזמן שב-NBA עוסקים בפגרת האולסטאר, מקורות בכירים מסרו ל-ESPN כי בעלי הקבוצות של ליגת הכדורסל של צפון אמריקה מסרו שבקרוב יקבלו אישור למכור את שטח הפרסום שעל חולצות המשחק של קבוצותיהם.
- אין עשן בלי "ארץ האש"
- מנצ'סטר יונייטד תכניס 164 מיליון יורו בשנה מפרסום על חולצתה
- דו"ח: שווי חסות חולצה בכדורגל האירופי זינקה ב-20% בתוך שנה
האישור צפוי להינתן באפריל אחרי דיונים ארוכים שערכו שנים. על פי ESPN כבר בעונת 2017/18 קבוצות יוכלו לפרסם חברות ותאגידים על חולצות המשחק החדשות של נייקי. על פי הדיווחים, הפרסום יהיה, תחילה, על צד שמאל של החולצה בפאץ' לא גדול במיוחד. הליגה מציעה כי 50% מההכנסות ממכירת חסות החולצה של ה-NBA יחולקו שווה בשווה בין כל הקבוצות, כמיטב מסורת חלוקת ההכנסות של הליגה.
מלבד ה-MLS, אין ליגת ספורט בארה"ב שמוכרת חסויות חולצה.
ב-NBA החלו לדבר על מכירת חסויות חולצה, בדומה לליגות הכדורגל של אירופה, ב-2009. מאז ב-WNBA, ליגת כדורסל הנשים של ארה"ב, החלו למכור חסויות חולצה על גופיות המשחק ובליגות הגברים החלו למכור חסויות חולצות אימונים ב-NBA וב-NFL, ליגת הפוטבול. ב-2011, אדם סילבר, סגן קומישינר ה-NBA דאז וכיום קומישינר הליגה, העריך ב-2011 שמכירת חסויות חולצה תכניס לליגה לפחות 100 מיליון דולר בשנה.
על מדי האולסטאר כיום יש פרסום של חברת הרכב קיה - וככה אמורות להיראות רוב חסויות החולצה שיואשרו ב-NBA.