מנצ'סטר יונייטד תכניס 164 מיליון יורו בשנה מפרסום על חולצתה
במקום השני ברשימת "הכנסות החולצה" נמצאת צ'לסי האנגלית שבעונה הבאה תקבל 53 מיליון יורו מחברת הצמיגים היפנית יוקוהומה ו-38 מיליון יורו נוספים מאדידס
הפרסום על חולצת מנצ'סטר יונייטד יכניס לקבוצה 164 מיליון יורו - כך על פי חישובים של אתר עסקי הספורט הצרפתי SPRTUNE אין קבוצה שתכניס יותר מהסכם חסות לבוש והסכם חסות ראשי (חסות חולצה) מאשר השדים האדומים מאנגליה.
- חורקים
- שדים בצרות: החוב של מנצ'סטר יונייטד זינק ברבעון השני ל-380.5 מיליון ליש"ט
- "הקורבן" של הסכם החסות של אדידס עם מנצ'סטר יונייטד: אנדי מארי
בעונה הבאה יכנס לתוקף הסכם בשווי של כמיליארד יורו ל-10 שנים בין מנצ'סטר יונייטד לאדידס (94 מיליון יורו בעונה) כששברולט משלמת כבר סכום של כ-70 מיליון יורו לפרסם על חולצת הקבוצה את המותג שלה.
במקום השני ברשימת "הכנסות החולצה" נמצאת צ'לסי האנגלית שבעונה הבאה תקבל 53 מיליון יורו מחברת הצמיגים היפנית יוקוהומה ו-38 מיליון יורו נוספים מאדידס. אדידס היא גם נותנת חסות הלבוש של ריאל מדריד, שמכניסה 40 מיליון יורו מהסכם חסות עם חברת הלבשת הספורט הגרמנית ו-30 מיליון יורו מהסכם החסות הראשי עם אמירייטס איירליינס.
במקום הרביעי ברשימה נמצאת ברצלונה עם הכנסה של 66 מיליון יורו מהסכמי החסות שלה - 32 מיליון יורו מנייקי ו-34 מיליון יורו מקטאר איירווייז. ברצלונה מכניסה גם מהסכמי חסות שלא נספרו - עם אינטל (מתחת לחלוצה) ומבקו.
ליברפול מכניסה 62 מיליון יורו בזכות הסכם בשווי 31 מיליון יורו בשנה עם ניו באלאנס ו-31 מיליון יורו מסטנדרד צ'רטר. היא סוגרת את החמשייה הראשונה.
את העשירייה הראשונה ברשימה של sportune סוגרות באיירן מינכן (27 מיליון יורו מאדידס ו-32 מיליון יורו מ-T-Mobile), ארסנל (37 מיליון יורו מפומה ו-22 מיליון יורו מאמירייטס איירליינס), פריז סן ז'רמן (20 מיליון יורו מנייקי ו-25 מיליון יורו מאמירייטס איירליינס), מנצ'סטר סיטי (15 מיליון יורו מנייקי ו-25 מיליון יורו מאתיחאד איירליינס) ומילאן (18 מיליון יורו מאדידס ו-20 מיליון יורו מאמירייטס).