רוכשי כרטיסי סופרבול שילמנו מאות דולרים על מקומות בלי ראות
ביום למחרת המשחק הגדול בארה"ב זועמים צופים רבים על השתתפות בעל כורחם ב"ניסיון של ה-NFL לקבוע שיא נוכחות למשחק אליפות"; לטענתם, רבים ממקומות הישיבה שהוספו לאצטדיון לא היו ראויים
תומאס קמפיון, אשר הוציא 5,400 דולר כדי להשיג למשפחה שלו כרטיסים לסופרבול למושבים עם זווית ראייה גרועה, לא היה מרוצה מכך שהיה חלק מהניסיון של ליגת ה-NFL לקבוע שיא נוכחות למשחק האליפות.
הליגה ובעלי קבוצת דאלאס קאובוז, ג'רי ג'ונס, ניסו לשבור את שיא מספר הצופים במשחק הסופרבול, שעמד עד עכשיו על 103,985 ונקבע ברוז בול פסדינה, קליפורניה ב-1980. הם ניסו לעשות זאת על ידי הצבת מושבים זמניים באזורי האנדזון, לאורך הקווים ומכירת כרטיסי עמידה למדרגות. מספר הצופים באצטדיון הקאובויס בארלינגטון טקסס עמד על 103,219.
"ג'רי ג'ונס לא היה צריך למכור את הכרטיסים הללו", אמר קמפיון, מנהל במריל קפיטל פרטנרס בשיקגו. הוא הוציא 900 דולר לכרטיס עבור המשפחה שלו, אשר מונה 6 נפשות, למושבים זמניים שמולם הוצב עמוד אשר פחות או יותר הסתיר את המגרש. "אני מרגישה מנוצלת," הסכימה אשתו, דיאן קמפיון.
הליגה לא הצליחה להושיב 400 מחזיקי כרטיסים, מכיוון שהבנייה של חלק מהמושבים הזמניים לא הושלמה לפני המשחק, שבו הגרין ביי פארקס גברו על פיטסבורג סטילרס 31-25. כמה מהמושבים כוסו באברזין שחור, ואחרים נותרו יתומים לאורך המשחק.
הליגה מסרה כי תחזיר לאותם אנשים את הכסף ואף תשלש את הסכום שעמד על 800 דולר כדי לפצות אותם. ה-NFL אף הוציא אותם לאזור מיוחד מאחורי הספסלים של הסטילרס כדי שיוכלו לצפות במשחק בטלוויזיה. כמו כן, הייתה לאוהדים אפשרות לצפות במשחק בעמידה מפלטפורמות שהוקמו בקצוות האצטדיון.
"זה הרס לי לגמרי את החוויה", התלוננה ג'אן למרס בת 52ה- מאפלטון וויסקונסין. למרס מחזיקה בנתח מהפאקרס - הקבוצה היחידה בליגה שבבעלות ציבורית - ושילמה 800 דולר עבור הכרטיס שלה.
אך בתוך האצטדיון לא כולם כעסו על התנאים איתם נאלצו להתמודד בסופרבול. אליאס רודריגז מדאלאס שילם 350 דולר עבור כרטיס עמידה בין המפלס השלישי והרביעי, ואמר כי היה מרוצה. "זה יותר טוב משמה למעלה," אמר והצביע לעבר המושבים הגבוהים ביותר באצטדיון. "הופתעתי לגמרי - זווית צפייה טובה."
אוהדים שכן הצליחו להגיע למושבים הזמניים שהוקצו להם אמרו כי התאכזבו מכך שהראות לא הייתה טובה. המושבים באנדזון הוקמו על הגבהות שהתאימו בדיוק מתחת לרציפי המושבים מעל.
"הבליטה הייתה מגוחכת", אומרת ג'ן מאלרה, אנליסטית תוכנה מפיטסבורג שישבה במושבים שהוקמו במיוחד עבור המשחק באנדזון המזרחי של המגרש. שני מושבים משם כריס פיווינסקי סיפר כי אינו מרוצה מכך שאינו יכול לראות את מסך הווידיאו הגדול בעולם, שנתלה ממרכז האצטדיון. הוא שילם 2,400 דולר למושב במפלס ה-200, דרך האינטרנט. "הסתובבתי באצטדיון למשך איזה 20 דקות וצילמתי תמונות של לוח התוצאות," תיאר פיווינסקי, מנתח מערכות מבלומינגטון, אילינוי.
שני מסכי וידאו באורך 50 מטר וגובה 20 מטר נתלו כ-30 מטר מעל למגרש. זוג של מסכים קטנים יותר , באורך 16 מטר וגובה 9 מטר חוברו כך שיעמדו מול האנדזונים.
מהליגה נמסר כי 850 מחזיקי כרטיסים לא הצליחו להתיישב במקומות המסומנים שלהם, לכן הליגה השתמשה בכרטיסים שהיא שומרת למקרי חירום שלא היו בשימוש.