$
עסקי ספורט

הזוכה הגדולה של הפורמולה 1: רד בול

השקעה של 675 מיליון יורו עזרה למותג משקאות האנרגיה להפוך נחשף ומזוהה יותר עם פורמולה 1 מאשר הקבוצה המיתולוגית פרארי

סוכנויות הידיעות 14:2604.11.10

מותג רד בול הוא המותג הנחשף ביותר בטלוויזיה בעת מרוצי הפורמולה 1, כך לפי בדיקה של חברת Margaux Matrix.

 

משקה האנרגיה, שהלוגו שלו מוטבע על ארבע מכוניות, קיבל בעונת 2010 של הפורמולה 1 כ-4 שעות ו-27 דקות חשיפה בטלוויזיה. לשם השוואה, הלוגו האייקוני של יצרנית

הרכב האיטלקית, פרארי, קיבל רק 52 דקות ב-15 המרוצים הראשונים של העונה.

 

רק ספונסר אחד של המרוץ עצמו, ענקית הטכנולוגיה LG, קיבל יותר חשיפה מהפורמולה 1 (11 שעות).

 

רד בול מוציאה כ-135 מיליון דולר בשנה (בסך הכל הוציאה כ-675 מיליון דולר) על קבוצת הפורמולה 1 שלה, שבסיסה באנגליה. לחברת המשקאות האוסטרית יש קבוצה נוספת בסבב, טורו רוסו, שבסיסה באיטליה.

 

רד בול מראה עלייה במכירות, בעיקר בשוק האמריקאי, ומכרה יותר מארבעה מיליארד פחיות בשנה שעברה.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x