$
עסקי ספורט

אדידס ונייקי משנות את האסטרטגיה שלהן בסין

חברות ההלבשה המובילות עוברות לערים קטנות יותר בניסיון לחזק את התחרות

סוכנויות הידיעות 11:5031.08.10

חברות הלבשת הספורט המובילות מתאימות מחדש את אסטרטגיות השיווק שלהן בסין, כששתיים מהחברות המובילות עוברות לערים קטנות יותר בניסיון לחזק את התחרות.

 

נייקי, מותג הספורט בעל המכירות הגבוהות ביותר, הצופה צמיחת שיא בסין, משיק שורה של מוצרים זולים ברחבי המדינה, במקום

להתמקד רק בקונים היוקרתיים.

  

"אנחנו מתכננים להשיק מוצרים בעלי מחירים נמוכים בערים מהמעגל השני, השלישי והרביעי בסין כדי לפנות ליותר צרכנים סיניים", אמר צ'רלי דנסון, נשיא נייקי.

 

דנסון הוסיף שהשוק הסיני הוא המתפתח ביותר של נייקי והשוק הגדול ביותר של המותג מחוץ לארצות הברית. הוא לא סיפק פרטים נוספים לגבי הקולקציה החדשה והזולה, או לגבי מסגרת הזמן להשקה.

 

מהלך דומה בסין אומץ גם על ידי אדידס. המנהל כריסטוף בזו אמר כי האסטרטגיה של החברה היא לשמור על עמדתה החזקה ולהרחיב את השפעתה ברחבי האזורים החדשים של המדינה. 

 

"בעתיד הקרוב, אנחנו מעוניינים להעביר את המוצרים החדשניים שלנו ואת החוויה של אדידס ליותר צרכנים סיניים", אמר בזו. "מסיבה זו אנחנו מתכננים להרחיב את המוצרים שאנחנו מציעים בערים הסיניות הקטנות יותר. אף שאנחנו מותג ספורט מוביל, אנחנו מתכוונים להציע מחירים תחרותיים לסגמנטים שונים של השוק".

 

גם הוא לא סיפק פרטים נוספים.

 

ליאנג יוצ'אנג, אנליסט בחברת UBS סקיורטיס מסביר: "ההשקה של מוצרים זולים יותר (על ידי נייקי) מפתיעה במהירות שלה, אך היא מאשרת את המסקנה שלנו שהמותג האמריקאי יתחרה במותגים המקומיים בשווקים הנמוכים יותר".

 

ליאנג מעריך שהמשלוח הראשון של מוצרים זולים של נייקי יהיה נעלי ספורט במחיר של כ-300 יואן לזוג, נמוך באופן משמעותי מהמחירים הרגילים בסין. על פי UBS, נעלי ספורט במחירים שנעים בין 170-250 יואן לזוג (25-36.8 דולר) הם הנמכרים ביותר בערים מהמעגל השני והשלישי. הסניף הסיני של נייקי סירב להגיב על המחירים בקולקציה המוצעת.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x