רטרו שיק או שלטי פרסום מהלכים?
חולצות קבוצות הפרמיירליג לעונת 2010/11 פחות צעקניות מבעבר, אבל מעניקות יותר שטח פרסומי לספונסרים
חולצות קבוצות הפרמיירליג לעונת 2010/11 הקרבה אמנם צעקניות פחות מבעבר אבל מעניקות הרבה יותר שטח פרסומי לספונסרים. כך לפי "האובזרבר".
מעצבי החולצות של פומה, אדידס, נייקי, לה קוק ספורטיפ וכו' ויתרו על חולצות צבעוניות במיוחד (אולי מלבד החולצה הוורודה של אברטון
החולצות החדשות, המעוצבות בסגנון רטרו של שנות השמונים, השבעים והשישים, פופולאריות בקרב האוהדים – הצעירים והמבוגרים - ומשאירות מקום רב ללוגו של המפרסמים. "אין שום בעיה עיצובית בחולצות", נכתב ב"אובזרבר". "הבעיה היא הסמלים של הספונסרים: מכוערים וגדולים מאי פעם".
כך למשל למשל החולצה של ליברפול היא גרסה מודרנית לחולצה עמה זכתה הקבוצה באליפות האחרונה שלה ב-89'/90'. הדבר הבולט ביותר בחולצה הוא הלוגו של הספונסר החדש - Standard Chartered Bank – ששילם 80 מיליון ליש"ט עבור הלוגו על החולצה.
גם טוטנהאם ספרס הלכו על הרטרו – עם חולצות סגנון שנות השמונים של פומה ולוגו גדול במיוחד של חברת ההיי-טק שמעניקה לה חסות ב-10 מיליון ליש"ט בעונה.
גם החולצות החדשות של מנצ'סטר יונייטד הן מחווה לחולצות של שנות השמונים ו-AON, הספונסרית החדשה, מקבלת נפח גדול יותר מאשר הנפח שקיבלה AIG בתקופתה כנותנת חסות.
ארסנל הרגיזה את האוהדים שלה בשנים עברו עם עיצובים שלא התקשרו עם קבוצות העבר, אבל השנה נראה שהאוהדים מרוצים מעיצוב בסגנון שנות ה-70 וחזרתם של השרוולים הלבנים. הלוגו של אמירייטס איירליינס נשאר באותו גודל כמו בשנים שעברו. אולי בגלל הסכם קטן יחסית - 6 מיליון ליש"ט בשנה בלבד.