$
חסויות וזכויות שידור

ליגת הפוטבול של צפון אמריקה האריכה חוזה זכויות שידור עם DirectTV תמורת 4 מיליארד דולר

ההסכם החדש של ה-NFL עם חברת הלוויין האמריקאית הוא לארבע שנים מ-2011 ועד סוף 2014. מדובר בעלייה של 43% לעומת ההסכם הקודם בין הצדדים

סוכנויות הידיעות 12:2324.03.09

ליגת הפוטבול של צפון אמריקה (NFL) הודיעה על הארכת חוזה זכויות השידור שלה עם חברת הלוויין DirecTV Group עבור סכום של 4 מיליארד דולר לארבע שנים.

 

ההסכם, שירוץ מעונת 2011 ועד 2014, מהווה עלייה של 43% לעומת ההסכם הקודם בין הצדדים שעמד על 700 מיליון דולר לעונה.

 

ההסכם

יעניק ל-DirecTV את הזכות הבלעדית למכור לצופים את חבילת יום ראשון של ה-NFL, אותה מחזיקה החברה מאז 1994. מדובר בהסכם שנועד להגדיל את מספר לקוחותיה של חברת הלוויין, שבסיסה בקליפורניה.

 

במקומות בארצות הברית שאות השידור של החברה לא נקלט, תאפשר החברה לרכוש חבילת אינטרנט מיוחדת שבה תשדר את המשחקים.

 

ההסכם הנוכחי מהווה בשורה טובה ל-NFL שתחל בקרוב למכור את זכויות השידור של יתר החבילות שברשותה, שמוערכים ב-3.085 מיליארד דולר בעונה (הליגה בעלת זכויות השידור היקרות ביותר בעולם הספורט).

 

ה-NFL מקבלת מ-ESPN סכום של 1.1 מיליארד דולר לעונה, NBC משלמת 600 מיליון דולר לעונה ו-CBS משלמת כ-620 מיליון דולר לעונה.

 

לקוחות DirecTV שילמו השנה בנוסף לחבילת הלוויין שברשותם עוד 99 דולר לשנה כדי לקבל גם את חבילת ה-NFL.

 

בתוך כך, ניו יורק יאנקיז חתמה על הסכם חסות עם אאודי, יצרנית הרכב הגרמנית. ההסכם לשלוש שנים הופך את אאודי ל"מכונית הרשמית של היאנקיז" וכולל בתוכו את הקמת "מועדון היוקרה של היאנקיז". לאאודי יש הסכם ספונסרשיפ דומה עם כמה קבוצות כדורגל בעולם – כולל ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x