$
עסקי ספורט

ארה"ב: מותג הוועד האולימפי הוא החזק בשוק הספורט

לפי סקר של מכון המחקר ליברמן, מותג ה-USOC נתפס כנכס הפרסומי החיובי ביותר בעולם הספורט. 21% מהנשאלים אמרו שסביר להניח שהם ישתמשו במוצרים של חברות הנותנות חסות ל-USOC

אוריאל דסקל 17:5821.01.09

מחקר של מכון המחקר ליברמן (Lieberman Research Worldwide) קבע שמותג הוועד האולימפי האמריקני הוא בעל המשיכה הגדולה והנרחבת ביותר מבין כל מותגי הספורט בארצות הברית.

 

עוד עולה מהמחקר כי מותג ה-USOC נתפס כנכס הפרסומי החיובי ביותר בעולם הספורט.

 

לפי המחקר

67% מהאמריקנים אמרו שהם מתעניינים או מתעניינים "במידה רבה" באולימפיאדה. 64% מהאמריקנים מתעניינים ב-NFL, ליגת הפוטבול האמריקנית.  אולימפיאדת בייג'ינג הביאה לעלייה של עשרות אחוזים בפופולאריות של האולימפיאדה בקרב צעירים בין הגילאים 13 ל-17 ו-18 עד 34. הקבוצה האולימפית נתפסת כ"מדהימה" - 77% מהנשאלים הגדירו אותה כך בעוד שרק 30% מהנשאלים הגדירו את ה-NFL כ"מדהימה".

 

79% הגדירו את ה-USOC כ"מרגשת" (61% הגדירו את ה-NFL כך) ו-57% הצמידו את התואר "קול" ל-USOC בעוד שמשחקי האקסטרים (X-Games) הגיעו למקום השני בקטגוריה הקולית – 56%. ספורטאי ה-USOC נתפסים גם כספורטאים שאפשר להזדהות איתם יותר – relatable. במקום השני ספורטאי המכללות (NCAA).

 

הענקת חסות לקבוצה האולימפית האמריקנית נתפסת כחיובית ביותר עבור התדמית של החברה שנותנת חסות.

 

 

21% מהנשאלים אמרו שסביר להניח שהם ישתמשו במוצרים שנותנים חסות ל-USOC (במקום השני ה-NFL עם 11%). 17% אמרו שהם עשויים להחליף מוצרים לחברות שנותנות חסות של החברה ל-USOC.

 

84% מהנשאלים ענו שמבחינתם הנבחרת האולימפית מייצגת מצוינות ו-88% מציינים שספורטאים אולימפים הם מודלים לחיקוי ראויים לילדים, בעוד ש-91% מהנשאלים מרגישים שהספורטאים האולימפיים מייצגים את ארצות הברית בצורה חיובית. 72% מהנשאלים אמרו שהספורטאים מספקים להם השראה ו-61% אמרו שהספורטאים האולימפים הם אתלטים שאיכפת להם יותר מסתם לנצח.

 

הממצאים המחמיאים מגיעים בזמן טוב ל-USOC ולליסה ביירד שמונתה לאחרונה לאחראית שיווק של הארגון.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x