ארה"ב: מותג הוועד האולימפי הוא החזק בשוק הספורט
לפי סקר של מכון המחקר ליברמן, מותג ה-USOC נתפס כנכס הפרסומי החיובי ביותר בעולם הספורט. 21% מהנשאלים אמרו שסביר להניח שהם ישתמשו במוצרים של חברות הנותנות חסות ל-USOC
מחקר של מכון המחקר ליברמן (Lieberman Research Worldwide) קבע שמותג הוועד האולימפי האמריקני הוא בעל המשיכה הגדולה והנרחבת ביותר מבין כל מותגי הספורט בארצות הברית.
עוד עולה מהמחקר כי מותג ה-USOC נתפס כנכס הפרסומי החיובי ביותר בעולם הספורט.
לפי המחקר
79% הגדירו את ה-USOC כ"מרגשת" (61% הגדירו את ה-NFL כך) ו-57% הצמידו את התואר "קול" ל-USOC בעוד שמשחקי האקסטרים (X-Games) הגיעו למקום השני בקטגוריה הקולית – 56%. ספורטאי ה-USOC נתפסים גם כספורטאים שאפשר להזדהות איתם יותר – relatable. במקום השני ספורטאי המכללות (NCAA).
הענקת חסות לקבוצה האולימפית האמריקנית נתפסת כחיובית ביותר עבור התדמית של החברה שנותנת חסות.
21% מהנשאלים אמרו שסביר להניח שהם ישתמשו במוצרים שנותנים חסות ל-USOC (במקום השני ה-NFL עם 11%). 17% אמרו שהם עשויים להחליף מוצרים לחברות שנותנות חסות של החברה ל-USOC.
84% מהנשאלים ענו שמבחינתם הנבחרת האולימפית מייצגת מצוינות ו-88% מציינים שספורטאים אולימפים הם מודלים לחיקוי ראויים לילדים, בעוד ש-91% מהנשאלים מרגישים שהספורטאים האולימפיים מייצגים את ארצות הברית בצורה חיובית. 72% מהנשאלים אמרו שהספורטאים מספקים להם השראה ו-61% אמרו שהספורטאים האולימפים הם אתלטים שאיכפת להם יותר מסתם לנצח.
הממצאים המחמיאים מגיעים בזמן טוב ל-USOC ולליסה ביירד שמונתה לאחרונה לאחראית שיווק של הארגון.