מועדוני הפרמיירליג מורידים מחירי כרטיסים כדי למלא את האצטדיונים
המיתון גורם למועדונים אנגלים לחשוב בצורה יצירתית. פולהאם מכניסה משפחה בת 4 נפשות ב-50 ליש"ט, ווסטהאם מכניסה ילדים מתחת בליש"ט
לדוגמה, בווסטהאם יונייטד השיקו את קמפיין “kids for a quid” -
מבדיקת טיימס עולה שחלק מהמבצעים מתמקדים במכירת מקומות של תאי צפייה, תאים שבהם בילו בכירים של חברות ושותפים עסקיים של המועדונים, שבגלל המשבר נאלצו לחתוך בהוצאות שלהם על "בידור" לעובדי החברה. עוד עולה מהבדיקה, שרק חמישה מועדוני כדורגל רשמו עלייה בכמות האוהדים שמגיעים למשחקים.
דן ג'ונסון, דובר הפרמיירליג, אמר כי "כמות הקהל ירדה בפחות מאחוז משנה שעברה. מועדונים עושים את המיטב כדי שיגיעו כמה שיותר אוהדים למגרשים. בזמנים קשים אנשים מחפשים הקלה ובידור, הם הולכים לקולנוע ואירועי בידור אחרים. אנחנו מקווים שהכדורגל נופל לקטגוריה הזו".
קבוצה שהפגינה חדשנות באופן מיוחד היא מידלסבורו, שמציעה מינויים מיוחדים לילדים מתחת לגיל 18 ומתייעצת עם אוהדים לגבי מחירי הכרטיסים. "אנחנו מחפשים דרכים איך לגרום לאוהדים ליהנות יותר מיום המשחק ודרכים להגדיל את מספר האנשים שמגיעים למשחקים", אמר ניל באסור, מנכ"ל הקבוצה.