קורנית דיגיטל קפצה ב-15% במסחר המאוחר לאחר הדוחות
חברת הדפסות הדיגיטל סיכמה את הרבעון הראשון של 2020 עם ירידה של 32% בהכנסות ל-26.2 מיליון דולר, אך עמדה בציפיות השוק; בשורה התחתונה עברה קורנית להפסד מתואם של 8.9 מיליון דולר
קורנית דיגיטל הישראלית קפצה אמש ב-15% במסחר המאוחר לאחר פרסום הדוחות, בעיקר בזכות ההצלחה להציג רווח מתואם בסיכום הרבעון. חברת הדפסות הדיגיטל רשמה ברבעון הראשון של 2020 ירידה של 31.9% בהכנסות ל-26.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-38.5 מיליון דולר ברבעון המקביל - הצפי בשוק עמד בטווח של 25.4-28.6 מיליון דולר. קורניתעמדה גם בתחזית ההכנסות שלה עצמה (לאחר שחתכה אותה ב-45%-35% בסוף חודש מרץ).
- קורנית דיגיטל מורידה תחזית ההכנסות; פלוריסטם מקצצת בשכר העובדים
- קורנית דיגיטל עקפה התחזיות ל-2019: ההכנסות זינקו ב-26%
- קורנית החמיצה את התחזיות, למרות עלייה של 18.9% בהכנסות
רוב ההכנסות נבעו ממכירת מוצרים, סכום של 22.3 מיליון דולר, ירידה של 30.7% ביחס לרבעון המקביל ב-2019. מגזר השירותים הניב הכנסות של 3.8 מיליון דולר, ירידה של 38.7% בהשוואה לרבעון המקביל.
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
ההפסד התפעולי החשבונאי (GAAP) עמד על 13 מיליון דולר בהשוואה הפסד של -1 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2019; ההפסד התפעולי המתואם (NON-GAAP) עמד על 10.5 מיליון דולר לעומת רווח תפעולי של 2 מיליון דולר ברבעון המקביל.
ההפסד הנקי החשבונאי עמד על 10 מיליון דולר או 0.25 דולר למניה, בהשוואה להפסד של 1.1 מיליון דולר או 0.03 דולר למניה ברבעון הראשון של 2019. ההפסד המתואם עמד על 8.9 מיליון דולר או 0.22 דולר למניה בהשוואה לרווח מתואם של 1.6 מיליון דולר או 0.04 דולר למניה בתקופה המקבילה אשתקד. הצפי בשוק היה להפסד בטווח של 0.03-0.16 דולר למניה.
קורנית דיגיטל, הנסחרת בבורסת נאסד"ק ארה"ב בשווי 1.45 מיליארד דולר, הציגה מזומנים ושווי מזומנים בשווי 63.4 מיליון דולר נכון לסוף הרבעון הראשון של 2020 בהשוואה ל-40.7 מיליון דולר מזומנים ושווי מזומנים נכון לסוף הרבעון המקביל אשתקד.
רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל, אמר לאחר פרסום הדוחות: "למרות שתוצאות הרבעון הראשון לשנת 2020 הושפעו מהמהלכים הגלובאליים שננקטו לבלימת מגיפת הקורונה, אנו מעודדים מאוד מהפתיחה המחודשת של הכלכלה העולמית ורואים מסלול ברור לחידוש הצמיחה בהכנסות. השיבוש שנגרם בתעשיה יצר נקודת מפנה בתעשיית הטקסטיל האיץ יותר את המעבר למסחר אלקטרוני,אנו מאמינים כי ההשפעה קצרת הטווח של המשבר על התעשיה מניעה את השוק במהירות רבה יותר לכיוון שלנו וזה בא לידי ביטוי בצבר ההזמנות שלנו"