נטפליקס רוצה למקד את המשקיעים בצמיחתה בעולם
במסמכים שהגישה לרגולטור הציגה ענקית הסטרימינג זינוק במנויים באירופה, המזה"ת ואפריקה מתחילת 2017, ברקע תחרות גוברת בארה"ב
ענקית הסטרימינג נטפליקס חשפה נתונים על קצב הצמיחה המהיר שלה מחוץ לארה"ב, זאת בניסיון לשכנע את וול סטריט להתמקד במגמה הזו, ולא בתחרות הגוברת בשוק האמריקאי. על כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל".
- שני מפתחים הפעילו אתר סטרימינג פיראטי עם יותר תוכן מנטפליקס והולו
- “האפיפיורים" של נטפליקס: אפיפיור חמוד לאללה
- "הכתר" מתנדנד: סדרת הדגל של נטפליקס מושכת אש
הנתונים, שמשקיעים ואנליסטים משתוקקים כבר זמן רב לקבלם, הוצגו במסמכים שהוגשו שלשום לרגולטור.
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
אירופה, המזה"ת ואפריקה, שמאוגדות כאזור אחד, יותר מהכפילו את מצבת המנויים מאז תחילת 2017, ומהוות עתה את האזור הגדול ביותר של נטפליקס מחוץ לארה"ב מבחינת היקף מנויים. ההכנסות באזור כמעט ושילשו עצמן בתקופה זו, ל־4 מיליארד דולר. אמריקה הלטינית הציגה גם היא צמיחה חדה וההכנסות כמעט והכפילו את עצמן, ל־2 מיליארד דולר, ואילו באזור אסיה־פסיפיק, הקטן יחסית, ההכנסות צמחו ל־1 מיליארד דולר.
הצמיחה במספר המנויים בארה"ב, אינדיקטור מרכזי עבור וול סטריט, החלה להיחלש, והחברה ניצבת בפני תחרות גוברת והולכת. וולט דיסני ואפל השיקו שירותי סטרימינג בחודש שעבר. ב־2020, וורנר מדיה של AT&T תשיק את HBO מקס ואילו NBCUniversal של קומקאסט תשיק את פלטפורמת הסטרימינג שלה פיקוק.
מניית נטפליקס נחלשה ב־16% מאז אמצע יולי, אז הראו דו"חות הרבעון השני את הירידה הראשונה במספר המנויים בארה"ב בכמעט עשור, ונסחרת היום סביב 304 דולרים.