דוחות טובים לספוטיפיי: חצתה את רף 100 מיליון המשתמשים בתשלום
חברת המוזיקה בסטרימינג דיווחה על הכנסות של 1.5 מיליארד יורו ברבעון הראשון של השנה - צמיחה של 34% ומעל ציפיות השוק; מספר המנויים בתשלום זינק ב-32% והגיע לצד העליון של תחזית החברה; אנליסטים צפו שספוטיפיי תדווח על 99 מיליון משתמשים בתשלום
הצטרפו לעדכונים שוטפים בערוץ הטלגרם של מדור שוק ההון בכלכליסט
ספוטיפיי חוצה את הרף המכובד של 100 מיליון משתמשים בתשלום - מניית החברה מטפסת ב-3.8% בטרום המסחר בניו יורק.
- כיבוש זוחל: שירות אפל סטרימינג עקף את ספוטיפיי בארה"ב
- ספוטיפיי התלוננה על אפל מיוזיק בפני האיחוד האירופי
- ספוטיפיי מזהירה: מי שישתמש בחוסמי פרסומות חשבונו יבוטל
חברת המוזיקה בסטרימינג פירסמה לפני שעה קלה את דוחות הרבעון הראשון, ודיווחה על זינוק של 32% במספר המנויים בתשלום בהשוואה לרבעון המקביל, ל-100 מיליון כאמור, בקצה העליון של תחזית החברה שעמדה על בין 97 ל-100 מיליון משתמשים בתשלום.
ציפיות האנליסטים המסקרים את החברה עמדו על 99 מיליון משתמשים. מרבית המנויים של החברה הם באירופה - ממנה באים 40% מהמנויים בתשלום. 30% מהמנויים מצפון אמריקה, 20% מאמריקה הלטינית ו-10% משאר העולם.
ההכנסות הסתכמו ב-1.51 מיליארד יורו, לעומת 1.14 מיליארד יורו ברבעון המקביל, צמיחה של 34% - הצפי בשוק עמד על 1.47 מיליארד יורו. ההכנסות למשתמש נותרו ללא שינוי, 4.71 יורו
מניית ספוטיפייי רושמת התאוששות מרשימה בחודשים האחרונים, לאחר הירידות הכבדות שנרשמו במחצית השנייה של 2018. מתחילת השנה טיפסה המניה בכמעט 22% והיא עומדת בסיכום 12 החודשים האחרונים על מינוס 13.5%.