$
שווקי חו"ל

מכירות ג'וצי זינקו "רק" ב-25% - פחות משמעותית מהשנתיים האחרונות

קבוצת מוצרי היוקרה הצרפתית קרינג מסכמת את הרבעון הראשון; מכירות גוצ'י הסתכמו ב-2.32 מיליארד יורו - בשנתיים האחרונות קפצו מכירות המותג בשיעור של בין 37% ל-44%; איב סאן רשמה צמיחה של 22% במכירות ל-497 מיליון יורו

מיקי גרינפלד 11:3618.04.19

ענקית מוצרי היוקרה הצרפתית קרינג (Kering) מסכמת את נתוני המכירות שלה ברבעון הראשון של 2019 - מותג גוצ'י ממשיך להוביל את הקבוצה, אך בקצב נמוך מהותית מנתוני השנתיים ההאחרונות. גם הפעם, אזור הפעילות של אסיה-פסיפיק מספק את הדחיפה העיקרית להכנסות.

 

קרינג רשמה ברבעון צמיחה של 21.9% במכירות ל-3.785.3 מיליארד יורו, המכירות בחנויות הזהות צמחו ב-17.5%. באסיה פסיפיק נרשמה העלייה החדה ביותר במכירות, בשיעור של 29.6%. המכירות אונליין צמחו ב-12.2%.

 

מכירות מותג ג'וצ'י (Gucci) טיפסו ברבעון הראשון של 2019 ב-24.6% ל-2.325 מיליארד יורו, המכירות בחנויות הזהות צמחו ב-20%. המכירות בחנויות הזהות המופעלות ישירות על ידי החברה עלו ב-20.3%, בעיקר בזכות ביצועים מצויים באסיה פסיפיק, עם זינוק של 35.3% בחנויות הזהות. ביפן נרשמה עלייה של 15.8% בחנויות הזהות ובמערב אירופה עלייה של 11.9%.

 

הזינוק במכירות גוצ'י, מרשים ככל שיהיה, אינו מתקרב לצמיחה שהציג המותג בשנתיים האחרונות. בסיכום 2018 הציג המותג זינוק של 36.9% במכירות וב-2017 צמיחה של 44.6%. "לאחר שנתיים של צמיחה לחלוטין יוצאת מגדר הרגיל, גוצ'י נמצאת עתה בשלב של נורמליזציה בשיעור הצמיחה", אמר על כך מנהל הכספים הראשי של קרינג, ז'אן מארק דופלה (Jean-Marc Duplaix).

 

איב סאן לורן

מותג איב סאן לורן (Yves Saint Laurent) רשם ברבעון הכנסות של 497.5 מיליון יורו, עלייה של 21.9% בהשוואה לרבעון המקביל. בחנויות הזהות נרשמה עלייה של 17.5%. בחנויות המופעלות ישירות על ידי החברה נרשמה עלייה של 21.7% בחנויות הזהות. באסיה פסיפיק נרשמה עלייה של 20.98% בחנויות הזהות, במערב אירופה עלייה של 25.3%, בצפון אמריקה של 21.3%.

 

מותג בוטגה ונטה (Bottega Veneta) רשם ברבעון הכנסות של 248.1 מיליון יורו, ירידה של 5% בהשוואה לרבעון המקביל. בחנויות הזהות נרשמה ירידה של 8.9%. במותגים הנוספים המופיעים בדוחות תחת הכותרת 'אחרים' נרשם זינוק של 26.5% בהכנסות ל-137.2 מיליון יורו, ההכנסות בחנויות הזהות צמחו ב-21.5%. המוצר החזק ביותר בקטגוריה, האחראי על כמעט כל ההכנסות, זו הוא Kering Eyewear, שרשם מכירות של 124.8 מיליון יורו בחנויות הזהות, קפיצה של 23% בהשוואה לרבעון המקביל.  

 

תצוגת אופנה ג'וצי, שבוע האופנה בפריז 2018 תצוגת אופנה ג'וצי, שבוע האופנה בפריז 2018 צילום: Pascal Le Segretain, Dominique Charriau

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x