עלייה של 11% ברווחי ויקטורי ברבעון השלישי
הרשת המונה 46 סניפים סיימה את הרבעון ברווח של 7.7 מיליון שקל - ההכנסות צמחו בשיעור דומה והסתכמו ב-405 מיליון שקל
רשת ויקטורי ממשיכה לקטוף את פירות רכישת סניפי מגה: מכירות הקבוצה ברבעון השלישי הסתכמו ב-405 מיליון שקל, צמיחה של 11% ביחס לתקופה המקבילה. הרשת המונה 46 סניפים רשמה ברבעון זה עלייה של 1% במכירות החנויות הזהות. הפדיון הממוצע למ"ר עמד על 7.9 אלף שקל למ"ר נטו, מול 7.8 אלף שקל למ"ר נטו ברבעון המקביל.
- בעלי רשת ויקטורי אייל רביד מרחיב את היבוא המקביל בתחום האלכוהול
- רשת ויקטורי יוצאת נגד יבואנית וודקה פינלנדיה: "נגמרו הימים שגביתם 30% דמי תיווך"
- "בקרוב עוד שני שחקנים יימחקו משוק המזון"
העלייה במכירות חילחלה גם לשורת הרווח הגולמי, שטיפס ב-10% ל- 97 מיליון שקל. התרחבות הרשת גררה עלייה של 9.4% בהוצאות מכירה, שיווק והנהלה וכלליות, שהסתכמו ב-86.7 מיליון שקל. בה בעת, החברה הצליחה להוריד את שיעור ההוצאות (מכלל ההכנסות) ל-21.4% לעומת 21.7% בתקופה המקבילה. זאת בזכות ירידה בשכר העבודה בסניפים, מהלכי התייעלות והטמעת תוכנות נוכחות ושכר חדשות - ולמרות העלייה בשכר המינימום בינואר האחרון.
בעקבות צמצום ההוצאות ועלייה של 12.7% ברווח התפעולי, שמרה הרשת על רווחיות תפעולית של 2.6% מהמכירות, בדומה לרבעון המקביל. את הרבעון חתמה ויקטורי עם עלייה של 10.7% ברווח הנקי שהסתכם ב- 7.7 מיליון שקל.
ויקטורי מציינת כי היא ממשיכה לבחון התרחבות בתחומי הליבה, כולל אפשרויות לרכישת פעילות מרכולים ברחבי הארץ. בנוסף, החברה השיקה השנה אתר אינטרנט חדש ועצמאי, ומעריכה כי הוא ירכז כ-7% ממחזור המכירות ברשת.