מטומי סיימה את שנת 2016 בהפסד של 6.3 מיליון דולר
חברת הפרסום הדיגיטלי סיימה את שנת 2015 עם רווח נקי של 2.3 מיליון דולר. מניית החברה איבדה 60% מאז ההנפקה בלונדון בשנת 2014
חברת הפרסום הדיגיטלי מטומי הנסחרת בתל אביב ולונדון דיווחה היום (ו') על הפסד נקי מתואם של 6.3 מיליון דולר. זאת, לעומת רווח נקי של 2.3 מיליון דולר בשנת 2015.
- אמיר אפרתי וניר טרלובסקי מצטרפים לדירקטוריון מטומי
- מטומי מינתה את בנק ההשקעות RBC לבחינת מיזוג
- מטומי עברה להפסד של כ-5.3 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2016
ההכנסות השנתיות עמדו על 276.6 מיליון דולר, צמיחה של 2.1%. הרווחיות הגולמית של החברה עמדה על 28.3% בשנת 2016, לעומת 28.2% בשנת 2015.
מתוך הכנסות החברה, 111.9 מיליון דולר נבעו מפרסום וידיאו. מדובר על צמיחה של 55% לעומת 2015, שמבטאת את השינוי הדרמטי שעובר על הענף.
מטומי נסחרת בלונדון לפי שווי של 91 מיליון ליש"ט, כאשר מניית החברה איבדה 20% מתחילת השנה. מאז ההנפקה בשנת 2014 איבדה החברה 60% משוויה.