בלי תוספות: המשקיעים חוששים שדומינו'ס פיצה מיצתה את הצמיחה שלה בבריטניה
דומינו'ס פיצה גרופ איכזבה את המשקיעים עם נתון צמיחה של 1.5% בלבד בסניפים דומים ברבעון הראשון. האנליסטים צפו לחברה נתון צמיחה משמעותי יותר של 3%-3.5%
דומינו'ס פיצה גרופ, הזכיינית הבריטית של רשת הפיצות הבינלאומית, דיווחה היום (ה') על תוצאות כספיות גרועות מהצפוי.
- דומינוס עושה היסטוריה: משלוח ראשון של פיצות הגיע ללקוחות באמצעות רחפן
- כך ניצחה דומינו'ס את ההאטה בארה"ב: "תוסיף לי קצת אפליקציה לפיצה"
- לא מפסיקים לאכול: רבעון חזק לדומינו'ס פיצה
החברה, שמפעילה בעיקר סניפים בבריטניה אך גם במדינות סקנדינביה, דיווחה על עלייה של 1.5% במכירות סניפים דומים ברבעון הראשון הפיסקלי של 2017. נתון זה היה נמוך משמעותית מצמיחה של 10.5% בתקופה המקבילה, ועורר חששות כי הרשת קרובה למיצוי פוטנציאל הצמיחה שלה בממלכה המאוחדת.
התחזקות התחרות מצד יריבתה פיצה האט וקמפיין חורף לא מוצלח הם הסיבות העיקריות לחולשה בסניפים. האנליסטים ציפו לנתון צמיחה של 3%-3.5%.
במקביל, הודיעה דומינו'ס כי רכשה את רשת הפיצריות הנורבגית "דולי דימפלס" (Dolly Dimple's) מידי "נורגסגרופן" (NorgesGruppen) לפי שווי של 4 מיליון ליש"ט (4.9 מיליון דולר), באמצעות החברה השותפה של דומינוס בנורבגיה, "פיצה פיצה". דומינו'ס מתכננת למזג את פעילותה של "דולי דימפלס", הכוללת 12 חנויות, בפעילותה בנורבגיה.
בנוסף אמרה החברה כי תפתח כ-80 סניפים נוספים בבריטניה ותשקיע במרכזי אספקה נוספים במהלך 2017.