$
בורסת ת"א

למרות התזוזה בחגי תשרי: עלייה של 8% במכירות בקסטרו

קבוצת האופנה סיימה את הרבעון עם הכנסות של 253 מיליון שקל ועלייה של 3.7% במכירות החנויות הזהות. הפדיון למ"ר בחנויות הזהות עלה ב-46 שקלים

אורנה יפת 14:2623.11.16

קבוצת האופנה קסטרומסיימת את הרבעון השלישי עם עלייה של 8.4% בהכנסות (בהשוואה לרבעון המקביל) ל-253 מיליון שקל. מכירות החנויות הזהות עלו ב-3.7%.

 

השיפור בנתוני המכירות נעשה בתנאים טובים פחות מבחינה עונתית, כשלוקחים בחשבון את העובדה שברבעון השלישי אשתקד נהנתה קסטרו מהקניות של חגי תשרי, בניגוד לרבעון השלישי של 2016 - השנה חלו החגים ברבעון הרביעי. הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה עלו ב-9.9% והסתכמו ב-734 מיליון שקל. 

 

עיקר הגידול במכירות קסטרו נבע מפתיחת חנויות חדשות ומהגדלת שטחי המסחר בחנויות קיימות. הפדיון למ"ר בחנויות הזהות עמד ברבעון של 1,283, שקל לעומת 1,237 שקל למ"ר בתקופה מקבילה.

 

הרווח התפעולי הרבעוני הסתכם ב-9 מיליון שקל לעומת 6.6 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור הרווח התפעולי עלה ב-0.75% והיווה ברבעון 3.58% מהמכירות.

 

קסטרו מסכמת את הרבעון עם רווח נקי של 7.1 מיליון שקל, מול רווח של 4.4 מיליון שקל ברבעון המקביל - עלייה של 58%.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x