מתחרה למדיה פורסט: לינקטון רוכשת את "תקליט", שאוספת נתוני השמעת שירים בזמן אמת
היקף העסקה מוערך בכמה מאות אלפי שקלים. כיום מתבצעים דירוגי ההשמעות בישראל - המשפיעים במידה רבה על התפתחות הקריירה של אמנים - לפי נתוני מדיה פורסט, שמתקבלים תמורת תשלום. החיבור של לינקטון ותקליט יהווה מקור חינמי לנתונים דומים
עם פתיחתה המחודשת של תעשיית הבידור, במה שנראה כמו סיום פגרת הקורונה הארוכה, גם שוק המוזיקה מתעורר: לינקטון, החברה להפצת תוכן מוזיקלי, רוכשת את מערכת "תקליט" שצוברת בזמן אמת נתונים על השמעות שירים במדיה, ביותר מ-70 תחנות וערוצים.
- ספוטיפיי מסתערת: משיקה את השירות שלה ב-85 מדינות חדשות
- אלבום מחווה מיוחד ליענקל'ה רוטבליט
- השילוב המופלא שבין טכנולוגיה למוזיקה
החיבור צפוי ליצור תחרות לחברת מדיה פורסט הפופולרית, שלפי נתוניה מתבצעים כיום דירוגי ההשמעות בישראל - המשפיעים במידה רבה על התפתחות הקריירה של אמנים, בעיקר אלו מהם שחווים להיטים ראשונים. היקף העסקה מוערך בכמה מאות אלפי שקלים. בניגוד למדיה פורסט, שנתוניה מתקבלים תמורת תשלום, החיבור של לינקטון ותקליט יהווה מקור חינמי, ומעניין לראות כיצד זה ישפיע על המתחרה.
בנתוני המערכת ניתן לצפות דרך האתר או הנייד, וגם באמצעות קבלת התרעות ב-SMS ודרך אפליקציית טלגרם – כאשר ניתן גם לסנן השמעות לפי שיר או ערוץ ספציפי.
יקיר חג'ג', מייסד ומנהל חברת לינקטון: "אני שמח ונרגש על הרכש החדש. כבר מעל לעשור לינקטון מעניקים שירות לאומנים, אנשי מדיה, חברות תקליטים, מנהלים אישיים ועוד, לצד הקשר היומיומי עם אנשי המדיה בישראל ובקהילות היהודיות בחו"ל. מערכת תקליט תשתלב במערך של לינקטון ובחודשים הקרובים תעבור שיפור ושדרוג תשתיות על ידי צוותי הפיתוח שלנו. אנו בטוחים שגם בתחום הניטור נדע להביא חדשנות ואת הידע והניסיון שצברנו לצד ההתמחות בטיפול באומנים ולהמשיך להיות מובילי שוק עם סטנדרטים חדשים בתחום ברמה עולמית. נאחל לתחום התרבות בריאות וחזרה מהירה לשיגרה מבורכת וטובה".