ספוטיפיי מסתערת: משיקה את השירות שלה ב-85 מדינות חדשות
חברת שירותי המוזיקה הדיגיטליים הודיעה כי עתה תהיה נוכחת בכמעט 180 מדינות; מדובר במהלך ההתרחבות הגדול ביותר שלה אי פעם, והוא יגביר את החשיפה לז'אנרים מוזיקליים כמו אפרוביט ואמפיאנו
ספוטיפיי מתכוונת להשיק בימים הקרובים את השירות שלה ב-85 מדינות חדשות וב-36 שפות חדשות, כך מסרה החברה היום (ג') באירוע מקוון שערכה. ההתרחבות תכלול שווקים באפריקה, אסיה, אירופה, אמריקה הלטינית והקריביים. בסך הכל השווקים האלה כוללים יותר ממיליארד בני אדם.
- "CYE יכולה להיות הספוטיפיי של עולם אבטחת הסייבר"
- "מנועי הכסף" של כלכליסט - בין חמשת הפודקאסטים הנשמעים ביותר בספוטיפיי בישראל
- ספוטיפיי בוחנת הוספת סטוריז לפלייליסטים שלה
לדברי חברת שירותי המוזיקה הדיגיטליים ההשקות החדשות יתנו במה "לסיפורים ולצלילים שהיו פעם מקומיים, וכעת יונגשו לקהל הגלובלי" ב-178 מדינות בסך הכל. כחלק ממחויבותה המתמשכת של החברה ליצירת מערכת אקולוגית ללא גבולות – שתחבר יוצרים, מאזינים ותוכן – המהלך הזה מייצג את ההתרחבות הגדולה ביותר של החברה עד היום.
על פי ספוטיפיי, היא תעבוד בצמוד ליוצרים ושותפים מקומיים בכל שוק כדי לספק את החוויה המותאמת ביותר שעומדת בציפיותיהם הייחודיות, עם תרגומי שפה ושיטות תשלום מותאמות.
בנוסף, התרחבותה של ספוטיפיי צפויה להגדיל את החשיפה של ז'אנרים כמו אפרוביט, אמפיאנו, K-pop וראגאטון, אשר כבר קיבלו חשיפה גלובלית מסוימת.
"יותר מאזינים בפלטפורמה שלנו ייצרו יותר הזדמנויות לאמנים ועורכי פודקאסטים להתפרנס מעבודתם. ויותר יוצרים משמעם יותר תוכן שמשתמשינו יוכלו לגלות", כך אמר אלכס נורדסטרום, סמנכ"ל שירותי הפרימיום של החברה, "זה ייצור קשר חיוני בין יוצרים ומאזינים, שהוא היסוד של העסק שלנו – ובסופו של דבר, זה יניע את תעשיית האודיו קדימה".
בין השווקים החדשים והבולטים של ספוטיפיי ניתן למצוא באפריקה את ניגריה, קניה ואנגולה, באוקיאניה - את פיג'י, באסיה - את אזרבייג'אן, גיאורגיה, בנגלדש ופקיסטאן.