תוך יומיים: ארבע בקשות לאישור תובענות ייצוגיות הוגשו כנגד פרטנר
התובענות הוגשו בעקבות התקלה הנרחבת שחוו לקוחות שירות הטלוויזיה ביומיים האחרונים. סך כל התובענות – 116 מיליון שקל; ללקוחות שביקשו להתנתק מהשירות הוצע זיכוי כספי ואף שנה שלמה ללא עלות
ארבע בקשות לאישור תובענות כייצוגיות הוגשו כנגד חברת פרטנר ביומיים החולפים, במהלכם חוו לקוחות שירות הטלוויזיה של החברה תקלה נרחבת.
ארבעת התובענות מתארות באופן דומה כי התקלה בשירות הטלוויזיה החלה ביום חמישי שעבר וכי עוצמתה הגיעה לשיא בימים שני ושלישי השבוע. עוד נטען כי פרטנר נקטה בתחילה במדיניות של עמימות וכי התקלה לא דווחה באופן יזום ללקוחות. בנוסף, נכתב כי זמני ההמתנה הרקיעו שחקים.
- לקוחות פרטנר TV זועמים: "התקלה עדיין לא טופלה והפיצוי מגוחך"
- תקלה נרחבת בשירות פרטנר TV, המוקד קרס
- אושרה ייצוגית נגד פרטנר על חיוב שיחות שגוי בחו"ל
התובענה הראשונה הוגשה בסכום של כ-30 מיליון שקל; התובענה השנייה בסכום של כ-11 מיליון שקל; התובענה השלישית בסכום של כ-32 מיליון שקל; והתובענה הרביעית בסכום של כ-43 מיליון שקל.
הבוקר דיווחה פרטנר ללקוחות כי התקלה הסתיימה באופן סופי, לאחר שגם במהלך הלילה חוו הלקוחות שיבושים. על פי גורמים החברה, מקור התקלה בבאג בתוכנה עליה רוכב שירות הטלוויזיה. על פיתוח החומרה והתוכנה, וגם על תיקון התקלה, הייתה אחראית חברת Seachang העולמית.
אמש מסרה החברה ללקוחות כי הפיצוי שיינתן ללקוחות הוא פתיחה של חבילות וערוצים בתשלום למשך חודש. לפי החברה מדובר בהטבה בשווי של כ-130 שקל ללקוח. לקוחות רבים לא היו מרוצים מההטבה וביקשו לשפרה או להתנתק מהשירות. לכלכליסט נודע כי במקרים מסוימים החברה הסכימה אף לתת זיכויים כספיים. לקוחות מסרו לכלכליסט כי נציגי שירות הציעו להם את שירות הטלוויזיה למשך שנה ללא עלות. הטבות אלה יכולות לשקף את עוצמת התלונות שחווה החברה ואת חששה מאבדן רב של מנויים, העומדים כיום כ-230 אלף.