המשביר קיבל את הזיכיון למותג האופנה האמריקאי קנת' קול
עד כה שווק המותג על ידי חברת SBN שבבעלות משותפת של החברות בריל וסקאל; ההסכם של המשביר כולל העברת תמלוגים, אך את מרבית המוצרים הרשת תייצר בעצמה במפעלים בעולם
הזיכיון למותג קנת' קול (Kenneth Cole) עובר מחברת SBN למשביר לצרכן. המשביר, בבעלות רמי שביט, חתמה על הסכם עם מותג האופנה הבינלאומי במסגרתו העניקה חברת KCP האמריקאית למשביר את הזכות להפיץ ולייצר באופן בלעדי את מוצרי המותג בישראל וברשות הפלסטינית.
- כדי למכור נעליים, התחזו לחברת הפקות: ועוד 4 שיעורי ניהול ממעצב העל קנת' קול
- דלתא USA תייצר ותשווק גרביים ובגדי ההלבשה תחתונה של קנת' קול
- המשביר לצרכן עברה ברבעון השני לרווח של 6.6 מיליון שקל
עד כה שווק המותג קנת' קול על ידי חברת SBN שבבעלות משותפת של החברות בריל וסקאל. עבור המשביר, המותג עשוי להיות רווחי יותר מאשר עבור בריל שייבאה את המוצרים מחו"ל ושילמה תמלוגים לחברה האמריקאית. ההסכם של המשביר כולל העברת תמלוגים, אך את מרבית המוצרים היא תייצר בעצמה במפעלים בעולם, ותפיץ אותם תחת סימני המסחר של KCP ובפיקוח החברה הבינלאומית, למעט מוצרים מסוימים אשר יירכשו ישירות מהחברה בחו"ל או מספקים מורשים שלה.
המוצרים יימכרו ברשת בתי הכלבו של המשביר לצרכן, ובמקביל, לראשונה תפעל המשביר גם כמפיצה לקמעונאים כאשר היא תשווק את מוצרי המותג האמריקאי לרשתות האופנה פקטורי 54 של קבוצת אירני ולרשת אימפוריום של SBN. שתי הרשתות מוכרות גם כיום את קנת' קול.
KCP נוסדה בשנת 1982, ומשרדיה הראשיים נמצאים בניו יורק. החברה הקמעונאית מייצרת, מעצבת ומשווקת פריטי הלבשה, הנעלה ואביזרי אופנה לנשים, גברים וילדים, אביזרים לבית ולייף סטייל תחת מותגים שונים.
ההסכם מול המשביר נחתם לתקופה של חמש שנים החל מ1 בינואר 2021, עם אפשרות של החברה להארכה לחמש שנים נוספות, בכפוף לעמידה בהיקף מכירות מינימלי שאליו התחייבה המשביר.
במשביר רואים בהסכם מימוש האסטרטגיה של החברה להרחיב את מגוון המותגים הזרים שהיא מוכרת ולחזק את תחום האופנה בחברה. בחברה מצפים שמכירות מוצרי KCP יהוו עד 10% מהמכירות השנתיות של המשביר לצרכן וישפרו את הרווחיות הגולמית של המשביר.
רמי שביט מסר ל"כלכליסט": "לאחר משא ומתן בשנתיים האחרונות מול מספר מותגים בינלאומיים מובילים בתחום האופנה, חתמנו הסכם לשיווק מותג קנת' קול בבלעדיות. קנת' קול מתאים לקהל הלקוחות ולפיתוח העסקי של המשביר, כבית כל בו שמציע ללקוחות מגוון רחב של מותגים בינלאומיים. המותג מציע קולקציות אופנה לנשים וגברים, ופועל בתחום ההנעלה, הלבשה תחתונה, אקססוריז ואופנה לבית".
לדברי שביט, קולקציית המותג תשווק החל מקיץ 2021 בסניפים, ובמקביל, כאשר יושק אתר הסחר של המשביר, ישווק המותג גם באונליין: "מותג קנת' קול ישפר משמעותית את רווחיות החברה, שכן, המשביר שמה ליעד לאחר שלוש שנות פעילות להגיע למחזור מכירות של 100 מיליון שקל לפחות. בימים שכולם הולכים לדיסקאונט, אנחנו נתמקד במותגים יוקרתיים במחירים טובים".