$
פרסום ושיווק

חברת ריס תפסיק לפרסם נתונים יומיים על פדיונות הקניונים

החברה התבקשה על ידי הקניונים והסוחרים לחדול מכך בטענה כי הם יוצרים אווירה שלילית שלא מעודדת קונים. משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני מליסרון: "הנתונים בקניונים מאז מוצ”ש משתפרים ויש סוחרים שעושים טוב, אפילו טוב מאוד”

נווית זומר ואורנה יפת 08:1212.05.20

“אני לא רוצה לצייר תמונה ורודה, אבל גם לא תמונה שחורה כמו שחלק טוענים. הנתונים בקניונים מאז מוצ”ש משתפרים ויש סוחרים שעושים טוב, אפילו טוב מאוד”, אומר משה רוזנבלום, מנכ”ל קניוני קבוצת מליסרון, בתגובה לנתונים שפרסמה חברת ריס ולפיהם הפדיון ברשתות האופנה בקניונים מאז פתיחתם המחודשת עומד על 50% מהפדיון הממוצע במאי אשתקד, וכי הקהל לא ממהר לחזור לקניונים.

 

 

 

החברה פרסמה את הנתונים על בסיס יומי מאז נפתחו הקניונים בשבוע שעבר, אך החברה לא תפרסם בפומבי נתונים יומיים בתקופה הקרובה, לאחר שהתבקשה על ידי הקניונים והסוחרים לחדול מכך בטענה כי הם יוצרים אווירה שלילית שלא מעודדת קונים.

 

 

 

רוזנבלום: "נתוני ריס על ירידה של 50% בפדיונות היו נכונים עד למוצ”ש כולל, אבל מאז התקדמנו. חנויות הספורט למשל עושות מצוין, בהן נייקי, פוט לוקר, אדידס, מגה ספורט, אליטל ואנדר ארמור. גם כל עולם הילדים עובד מצוין. לקוח רוצה בקניון גם לבלות וליהנות וכיום באים רק לשופינג כי אנחנו עדיין לא מסוגלים לתת את מלוא החוויה בלי המסעדות ובתי קפה. בהתחשב בכך, אלה מספרים יפים”. במרכזי הקניות הפתוחים התמונה חיובית יותר לפי ריס. רני צים, בעל השליטה בצים מרכזי קניות שמפעילה מרכזים פתוחים, אמר כי “הקורונה עשתה לנו טוב. סל הקנייה הממוצע מאז פתיחת הפאוור סנטרים הפתוחים שלנו גדל ב־20% ביחס לתקופה של לפני המשבר".

 

משה רוזנבלום משה רוזנבלום צילומים: ויקיפדיה, עמית שעל

 

x