פרסום ראשון
אסם הודיעה לרשתות: מבטלת חלק מהמבצעים במאי
החברה הודיעה לרשתות השיווק שכדי לעמוד בביקושים, היא מבטלת מבצעים על פסטה, אחרי שכבר שלחה לרשתות מבצעים לחודש זה. גורם ברשת שיווק גדולה: "ביטול מבצעים זו העלאת מחירים"; אסם: "ברגע שהכמויות יחזרו למלאי - יחזרו מבצעי הכמות"
משבר הקורונה לא מפריע לאסם לבטל מבצעים: רשתות השיווק קיבלו הודעה מהחברה לפיה "בשל בעיות מלאים אנחנו נאלצים לבטל מבצעים על פסטה אסם, ודגני ילדים". באחת הרשתות אמרו לכלכליסט כי באסם גם "ביטלו מבצעים על סלטי צבר, הקטינו הנחות בחטיפים, ביטלו מבצעים על פתי בר וקמחים".
- אסם לוקחת מליימן-שליסל את שיווק מותגי השוקולד של נסטלה
- אסם מקימה זרוע לקידום מיזמים בתחום הפודטק
- מנכ"ל אסם: "לא בטוח שיש מקום לפעימה השנייה של סימון המוצרים"
גורם ברשת שיווק גדולה אמר לכלכליסט: "אנחנו לא מוכנים בכלל לדבר איתם עכשיו על מאי. מי יודע בכלל מה יקרה במאי? ביטול מבצעים זו העלאת מחירים. בתקופה הזאת אסם צריכה להוריד במחיר עכשיו, לא להעלות. לאנשים לא יהיה כסף לקנות, אז מעלים להם מחיר?. אני לא חושב שזה ריאלי בכלל להעלות ככה מחירים".
אסם היא אחת החברות שהמכירות שלה ברשתות זינקו בשבועות האחרונים, בזכות התנהגות צרכנית של אגירה. בשיא טרפת האגירה, בין 8 ל-14 במרץ, המכירות של פסטה עלו ב-168% לעומת שבוע רגיל.
במחלבות גד צמצמו את משך המבצעים משלושה שבועות לפני שבועות לשבועיים לפני החג.
מאסם נמסר בתגובה: "הטענה המועלית עומדת בסתירה גמורה לעובדות: לאסם יש תוכנית מבצעים מגובשת שנקבעת ברמה שנתית ובמסגרתה בכל חודש יש מבצעים על עשרות מוצרים. תוכנית זו תמשך גם במאי ובחג השבועות שבהם יהיו המבצעים על כמות עצומה של מוצרים כולל: איטריות, פסטה פרפקטו, מרקי תיבול, ג'לי, פודינג, לחמית, רטבים, חטיפים, קרקרים, קטשופ ורבים נוספים".
לכלכליסט נודע שלאסם יש מאות מוצרים שיימכרו במבצע במאי, כשחלק מהמבצעים עוד לא נשלח לרשתות. גורמים בחברה מאשרים שלגבי מספר מוצרים החברה אכן הפסיקה את מבצעי הכמות במאי, בשל מחסור. "ברגע שהכמויות יחזרו למלאי - יחזרו מבצעי הכמות", כך מוסרים בחברה.