כבר לא: קסטרו נפרדת ממשרד הפרסום ראובני פרידן אחרי 30 שנה
על פי הערכות בשוק הפרסום, תקציב הפרסום יעבור למשרד אדלר חומסקי, שמטפל גם בתקציב הפרסום של חברת דלתא
חברת האופנה קסטרו נפרדת ממשרד הפרסום ראובני פרידן, לאחר 30 שנות עובדה משותפת. מדובר במהלך ראשון שנעשה בחברה לאחר מינויה של סמנכ"לית השיווק החדשה, מור אבלגון, לשעבר סמנכ"לית השיווק בדלתא.
- “השינוי בקסטרו לא יקרה ברבעון"
- מדלתא לקסטרו: מור פסו אבלגון מונתה לסמנכ"לית שיווק
- “כל מה שאנחנו יודעים על שיווק למדנו לבד"
פרסומת המעיל המפורסמת של קסטרו בהשתתפותם של יעל אבקסיס וליאור מילר:
על פי הערכות בשוק הפרסום, תקציב הפרסום יעבור למשרד אדלר חומסקי, שמטפל גם בתקציב הפרסום של חברת דלתא. עד הגעתה של אבלגון לא היתה בקסטרו פונקציה של סמנכ"ל שיווק ומי שאייש את התפקיד היה גבי רוטר, מנכ"ל ובעלי החברה.
לקסטרו וראובני פרידן מערכת יחסים ארוכת שנים שהחלה ב-1988 במסגרתה היה משרד הפרסום אחראי לבניית המותג קסטרו ולקמפיינים בולטים שלו לאורך השנים. אודי פרידן מבעלי
ראובני וזיו קורן מנכ"ל ראובני פרידן היו אחראים לאחד מהקמפיינים הזכורים ביותר בעולם האופנה המקומי עד היום - הקמפיין הראשון שעלה לערוץ 2 בשנת 1992 – פרסומת המעיל בהשתתפותם של יעל אבקסיס וליאור מילר.
קסטרו היתה החברה הראשונה שפרסמה על שלטי ענק כאשר הפרסומת הראשונה בישראל על קיר בצומת ההלכה בתל אביב, היתה צילום של הדוגמנית עמית מכטינגר, עם שמלה של חברת האופנה. במסגרת העבודה עם ראובני פרידן ליוו את קסטרו במהלך השנים פרזנטורים כמו דודי בלסר בשנות התשעים, סנדי בר, גל גדות, עומר דרור, וכיום רותם סלע.
גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו אמר בתגובה: "לפני 30 שנה התחלנו את דרכנו המשותפת צעד צעד, להובלת שוק האופנה בישראל ויצירת פריצות דרך בעולם האופנה. אנו גאים על הדרך המשותפת שעשינו, מודים לאודי פרידן שהוביל אותנו יד ביד לאורך כל השנים, ולכל היוצרים בראובני פרידן. אנו נפרדים בהוקרה גדולה, בחברות מיוחדת וידידות עמוקה. ראובני פרידן הוא אחד ממשרדי הפרסום הטובים ביותר במדינה, המובילים והחזקים, ואנו מאחלים לראובני פרידן הצלחה".