בלעדי לכלכליסט
אסוס תשתף פעולה עם סטארט-אפים ישראליים
קמעונאית הענק הבריטית תחבור למרכז החדשנות המקומי Re:Tech, שיפגיש אותה עם חברות טכנולוגיה במטרה לייעל את המסחר האלקטרוני
ענקית האופנה הבריטית אסוס מחפשת טכנולוגיות ישראליות, כך נודע ל"כלכליסט". אסוס תשתף פעולה במשך שנה עם מרכז החדשנות הישראלי Re:Tech, שמטרתו לחבר את חברת הענק עם סטראט־אפים מקומיים בתחום הריטייל והמסחר האלקטרוני. במסגרת זו יוביל Re:Tech מפגשים בין בכירי אסוס לבין חברות ישראליות.
- אסוס מתחדשת: אפשר למדוד בלי לשלם ולרכוש גם איפור
- אסוס הדפיסה 17 אלף שקיות עם טעות הגהה: זו התגובה הגאונית שלה בטוויטר
- "חברות לא מפסידות לאסוס ולנקסט על המחיר, אלא על חוויית הלקוח"
אסוס מחפשת בין היתר טכנולוגיה שתציע שיפורים בתחום חוויית הלקוח וחיסכון בעלויות הפצה. מעבדת החדשנות הראשונה תיפתח במשרדי Re:Tech בתל אביב במהלך החודשים הקרובים, ותוביל את הסטראט־אפים המשתתפים בתהליך פיתוח מואץ, הכולל עבודה צמודה עם מנטורים מאסוס ומהתעשייה, בחינת היתכנות במערכות של אסוס וימי הדמיה.
"ישראל מוכרת בזכות הסטראט־אפים הטכנולוגיים פורצי הדרך, רבים מהם מפתחים טכנולוגיות רלוונטיות לחברות ריטייל, אפנה ואיקומרס”, אמר קליף כהן, סמנכ”ל טכנולוגיות באסוס. “בעזרת השותפות עם Re:Tech נקבל גישה לטכנולוגיות שעשויות לפתור אתגרים ספציפיים, בתקווה למסד שיתופי פעולה ארוכי טווח עם הסטארט־אפים, זאת בנוסף לעבודה המתמשכת שלנו כאן באנגליה".
אלה פוכט, שותפה וסמנכ”לית פיתוח עסקי ב־Re:Tech, מסרה כי תוכנית החדשנות היא “הזדמנות מצוינת לקהילת ההייטק הישראלית לקבל גישה ולהדגים את המומחיות שלה לריטיילרים מובילים כדוגמת אסוס. על ידי ההבנה ממקור ראשון של האתגרים וההזדמנויות שעמם מתמודדות חברות בינלאומיות, יוכלו החברות לדייק את המוצר שלהן. אנחנו מעודדות כל גוף שיש לו עניין בתוכנית ליצור עמנו קשר ולקחת חלק בפעילות".
שתי החברות יקיימו שני ימי השקה ב־19 וב־20 ביוני, במסגרתו ייפגשו עשרה נציגים בכירים באסוס עם עשרות סטראט־אפים שנבחרו על ידי Re:Tech. בסוף היום השני ייערך מפגש פתוח שאליו יוזמנו סטראט־אפים המפתחים טכנולוגיות רלוונטיות להציג בפני החברה ולקבל הזדמנות לקחת חלק בתוכנית החדשנות.
אסוס נוסדה בשנת 2000 ומציעה למעלה מ־85 אלף מוצרים מבית המותג של אסוס ומותגים אחרים הנמכרים באתר. 5,000 פריטים מתווספים מדי שבוע.