ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024
כנס השירות שופרסל תמונת גג עמוד

"חברות לא מפסידות לאסוס ולנקסט על המחיר, אלא על חוויית הלקוח"

ארנון ברזילי, מנהל תחום שיווק דיגיטלי וחווית לקוח בסיילפורס ישראל, הסביר בכנס השירות של "כלכליסט" ששינוי בחוויית הלקוח חייב להתחיל מההנהלה ולחלחל לעובדים. "הרבה מאוד חברות מתקשות לייצר מסר פרסונלי ללקוח", אמר

נטע-לי בינשטוק 15:1221.11.17

"אנחנו לא מפסידים לאסוס ולנקסט על המחיר, אלא על חויית הלקוח. חוויית הלקוח היא המבדל היחידי של היום"- כך אמר ארנון ברזילי, מנהל תחום שיווק דיגיטלי וחווית לקוח ב-Salesforce ישראל, בכנס השירות 2017 של "כלכליסט".

 

 

סיילספורס היא חברת תוכנה העוסקת בשירותי מיחשוב ענן, ומספקת פתרונות תוכנה לניהול קשרי לקוחות ואפליקציות לעסקים. ברזילי דיבר על טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים מסורתיים, ואיך הכי נכון לבצע אותה.

ארנון ברזילי ארנון ברזילי צילום: עמית שעל

 

 

"אם המנכ"ל והעובדים לא עוסקים בתהליך הזה השכם וערב, זה לא יקרה", אמר. "יש חברה מוכוונת-חברה ויש חברה מוכוונת-לקוחות. ההבדל הוא כמו בבקבוק הקטשופ של היינץ - שהיה פעם בקבוק זכוכית שהקשה על הלקוחות, והוחלף בבקבוק פלסטיק".

 

 

 

 

השינוי, לדברי ברזילי, הוא מחויב המציאות. "הלקוח של היום תובעני וביקורתי יותר, הלקוח מצפה שנמריץ אותו, נתמרץ אותו, ניתן לו המלצות, נייצר לו קהילה, נבין את הטעם שלו", אמר ברזילי, "כל הדברים האלה הם דברים שקשה מאוד לעשות אותם. הארגונים עובדים על מערכות טכנולוגיות שונות לאורך 40 או 50 שנה, והן לא תמיד יכולות לייצר את חוויית הלקוח הזאת. הרבה מאוד חברות נמצאות היום במצב שהן מתקשות לייצר מסר פרסונלי ללקוח. הן מכירות אותי לאורך שנים, ואני מצפה מהן שיעשו את זה על בסיס הדאטה שנתתי להן. בכנס הריטייל דיברו על כך שיש היום 17 ערוצים לתקשר את הלקוח, זה מדהים. ארגונים צריכים לדעת איפה הם נמצאים היום על גרף ערוצי השירות. מעט מאוד מהחברות הגיעו לרב-ערוציות, דוגמאות טובות לכך הן אמזון ופיליפס".

 

ברזילי הוסיף שכדי לעשות את השינוי, צריך מחויבות עמוקה של החברה. "אם השינוי לא מגיע מהמנכ"ל, זה לא יקרה. זה תהליך מתמשך, ורק כך הוא יצליח. רק חברות שיכולות לעשות הדרך הארוכה, ויש להן את התקציבים לעשות את זה, יצליחו". ברזילי הסביר כי יש כמה דרכים להוביל את השינוי בדרך הטובה ביותר, אחת היא באמצעות העובדים עצמם. "אם העובד מרוצה, גם הלקוח יהיה מרוצה", אמר. "דרכים נוספות הן הבנת הלקוח, וטכנולוגיה ואינטרגציה - אם אתם לא שמים את כל הנתונים שיש על הלקוח במקום אחד, החברה לא תצליח להוביל את השינוי".

 

ברזילי נתן את הדוגמה של T-mobile כחברה שעשתה שינוי חיובי. "בעולם שבו אנשים כמעט לא מדברים יותר בטלפון, המודל של הדאטה הולך ונהיה משמעותי. הם עשו אפשרות לקבלת SMS מנציג, באופן פרטי לטלפון, כדי לקבל שירות. פרסנוליזציה ברמה הכי גבוהה. אנחנו חייבים לשנות את התפיסה של חווית לקוח, אבל לעשות את השינוי הזה גורם לחששות אצל המון ארגונים, אבל היום במודל ענן ובחדשנות הטכנולוגית שיש, השינוי לא מפחיד כמו פעם", סיכם.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x