רשת האריכה את מועד השלמת העסקה לכניסתה כשותפה באתר האופנה טרמינל X
לפני שלושה חודשים חתמה קבוצת האופנה פוקס עם הזכיינית על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו רשת תחזיק ב-25% ממניות החברה שמפעילה את האתר בתמורה לזמן פרסום הטלוויזיה. העסקה כפופה לאישור מועצת הרשות השנייה
לפני שלושה חודשים חתמה קבוצת האופנה פוקס על הסכם שיתוף פעולה עם רשת באמצעות סמייל רשתות, במסגרתו רשת תחזיק 25% ממניות החברה שמפעילה את האתר בתמורה לזמן פרסום בטלוויזיה ובמדיות הנוספות בהן פועלת רשת בסך 50 מיליון שקל.
הצדדים דיווחו בעת החתימה על ההסכם כי הוא כפוף לאישור מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו בתוך 90 יום, ולכל צד זכות להאריך ב-45 ימים נוספים. ברשות מסבירים כי לעסקה מסוג זה השלכות כלכליות רחבות, בייחוד שגוף תקשורת שולח יד לתחומים אחרים, ולכן יש צורך לבחון אותו בקפידה.
עד כה הבעלות על החברה החדשה שמפעילה את האתר נחלקת שווה בשווה בין קבוצת פוקס לבין הורוביץ יאנג החזקות שבבעלות ניר הורוביץ, מייסד מותג האופנה יאנגה (קבוצת פוקס מחזיקה במחצית מהבעלות על רשת האופנה יאנגה). אם העסקה תאושר בסופו של דבר קבוצת פוקס תחזיר ב-56.25%, סמייל ב-25% והורוביץ יאנג החזקות ב-18.75% הנותרים.
פוקס רשאית לממש את הזכאות לפרסום עד 8 שנים, אך לדברי הראל ויזל, מבעלי קבוצת פוקס, בעת חתימת העסקה בספטמבר, כי התכניות של הקבוצה הוא לממש בכל שנה 10 מיליון שקל למשך חמש שנים.
האתר הושק לפני כחודש בהשקעה של 40 מיליון שקל. האתר, שמבוסס על אופנה ולייף סטייל, מציע בשלב הראשון 50 מותגים ישראליים ובינלאומיים שחלקם משווקים בלעדית באתר שחלקם לא נמכרים בישראל אלא בטרמינל X בלבד, כאשר בשלב השני מתוכנן להרחיב את היצע המותגים.