$
פרסום ושיווק

קסטרו במשא ומתן לקבלת זכיון למותג הקוסמטיקה האיטלקי קיקו מילאנו

המו"מ מתנהל יחד עם בעלי המניות בקבוצת הודיס, שבה שותפה קסטרו. בשלב זה התנאים המסחריים טרם סוכמו ואין ודאות כי העסקה תושלם

אורנה יפת 10:5014.11.17

חברת האופנה קסטרו מגדילה אחיזה בשוק הקוסמטיקה והאיפור. הקבוצה מדווחת כי היא מנהלת משא ומתן ראשוני לקבלת זכיון לשיווק בלעדי של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי קיקו מילאנו ביחד עם בעלי המניות בקבוצת הודיס, שבה שותפה קסטרו. על פי הדיווח של קסטרו, בשלב זה התנאים המסחריים טרם סוכמו ואין ודאות כי העסקה תושלם.

 

 

 

גבי רוטר מנכ"ל משותף קסטרו גבי רוטר מנכ"ל משותף קסטרו צילום: צביקה טישלר

 

קיקו מילאנו הוא מותג קומסטיקה איטלקי, מוזל, שהוקם ב-1997 ומשווק מוצרי איפור וטיפוח במחירים נוחים. למותג כ-1,000 חנויות והוא פועל בכ-20 מדינות בעולם. חנויות הרשת בעולם מופעלות בבעלות החברה ולא באמצעות זכיינים.

 

קסטרו איננה החברה הראשונה או היחידה שמנסה לשים ידה על המותג. עם התחזקות המגמה של חנויות הקוסמטיקה המוזלות, ניסו לא מעט קמעונאיות ואנשי עסקים להשתלב במגמה ולקבל את הזכיון לקיקו מילאנו. כך, במקביל לקסטרו ניהלה גם רשת הפארם סופר פארם משא ומתן לזכיון של קיקו מילאנו. בעבר ניסו גם בעלי קבוצת האופנה מאניה לשים ידם על המותג.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x