$
פרסום ושיווק

באווירה סינית: חנות ראשונה בישראל לרשת כלי הבית XIMI vogue

הרשת הסינית משווקת כלי בית, תיקים, גאדג’טים דיגיטליים, מוצרים למטבח, מוצרים נלויים לסלולר, צעצועים, תכשיטים, כלי כתיבה ובובות; היא צפויה להקים 7 סניפים עד סוף 2018

אורנה יפת 08:0715.11.17

רשת האקססוריז וכלי הבית הסינית XIMI vogue פתחה חנות ראשונה בישראל, בראשון לציון, וצפויה להקים בארץ שבעה סניפים עד סוף 2018, כך נודע ל”כלכליסט”. את הזיכיון לרשת קיבלו האחים ליאור ואשר מתתיהו, יבואני צעצועים וציוד משרדי מסין, שיחזיקו 50% מהבעלות על המיזם. ביתר תחזיק החברה הסינית.

הרשת, שמגדירה את עצמה כ־Fast Fashion, משווקת כלי בית, תיקים, גאדג’טים דיגיטליים, מוצרים למטבח, מוצרים נלויים לסלולר, צעצועים, תכשיטים, כלי כתיבה ובובות.

 

הסניף בראשל”צ. 700 אלף שקל הושקע בפתיחתו הסניף בראשל”צ. 700 אלף שקל הושקע בפתיחתו צילום: אוראל כהן

 

הרשת משווקת גם מוצרי קוסמטיקה, אך בשלב זה הם לא יגיעו לישראל בגלל רגולציה סבוכה.

 

הרשת תקים חנויות בגודל של 100 מ”ר עד 500 מ”ר. הסניף הראשון נפתח על 120 מ”ר ובהשקעה כספית של כ־700 אלף שקל. יתר הסניפים ייפתחו בהשקעה ממוצעת של 550 אלף שקל. לדברי ליאור מתתיהו, כבר יש מגעים עם קבוצת עזריאלי לבחינת כניסה לקניונים: “לא נצמח בקצב מטורף. הפוטנציאל של הרשת זה חנות או שתיים בכל עיר”.

 

בחו”ל מתחרה XIMI vogue ברשת היפנית מיניסו, שקבוצת הודיס ניהלה עליה מו”מ, שלא הבשיל, להביאה לארץ. מתחרות מקומיות הן למשל רשת מקס סטוק ורשת דנדיל.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x