פרסום מהדרין: שטראוס ותנובה הן המפרסמות הגדולות במגזר החרדי
קבוצת שטראוס היא המפרסמת המובילה והגדולה במגזר עם השקעה לפרסום של כ־7.1 מיליון שקל. תנובה אחריה עם השקעה של 6.3 מיליון שקל והחברה המרכזית למשקאות, בעלת מחלבת טרה שקיבלה השנה כשרות בד"צ העדה החרדית, פרסמה בכ־6.1 מיליון שקל
שלוש חברות המזון הגדולות - שטראוס, תנובה והחברה המרכזית למשקאות - מובילות את הפרסום במגזר החרדי בתשע”ז. קבוצת שטראוס היא המפרסמת המובילה והגדולה במגזר עם השקעה לפרסום של כ־7.1 מיליון שקל. תנובה אחריה עם השקעה של 6.3 מיליון שקל והחברה המרכזית למשקאות, בעלת מחלבת טרה שקיבלה השנה כשרות בד"צ העדה החרדית, פרסמה בכ־6.1 מיליון שקל. כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום.
- ריבלין: "החברה הערבית והחרדית סובלות מתת ייצוג בתעשיית ההייטק"
- תנו לחרדים ללמוד, זה אינטרס של כולם
- בתוך שלוש שנים: זינוק של 117% בתקציב לאברכים
המותגים המובילים שפירסמה שטראוס הם עלית (כ־1.2 מיליון שקל) קפה טורקי (כ־804 אלף שקל) ומילקי (כ־773 אלף שקל). תנובה השקיעה במותג תנובה כ־3.5 מיליון שקל, ובמותג עמק כ־1.2 מיליון שקל. החברה המרכזית פרסמה את המותג טרה בכ־1.6 מיליון שקל ואת המותג קוקה־קולה שבפרסומו הושקעו 1.1 מיליון שקל.
במקום הרביעי דורגה קבוצת אלקטרה עם השקעה לפרסום של כ־3.8 מיליון שקל. קבוצת אסם דורגה במקום החמישי עם השקעה לפרסום של כ־3.6 מיליון שקל, 2 מיליון שקל מתוכם במותג מטרנה.