חדש בסנאפצ'ט: Crowd Surf, צפייה משותפת בהופעות חיות
אפליקציית הצ'ט מתחדשת בתכונה מעניינת - היכולת לצפות בקליפים שצילמו משתמשים מאותה ההופעה, כשפס הקול משודר באופן אחיד. כך, נוצר אפקט של צפייה באותה ההופעה מזוויות שונות
- 5 טריקים שיהפכו אתכם לאלופים בסנאפצ'ט
- סנאפ פספסה את התחזיות: ההכנסות ברבעון השני - 181 מיליון דולר
- חדשות רעות לסנאפ: גוגל מפתחת שירות חדשות מתחרה
משתמשים שרוצים להרגיש כאילו היו בהופעה ממנה נעדרו יוכלו להפעיל את הממשק החדש, ולדלג בין פרספקטיבות שונות באמצעות לחיצה על כפתור בפינת המסך. מערכת בינה מלאכותית מאפשרת למשתמשים דילוג בין הסרטונים מבלי לשבש את רצף הזמנים של השירים או ההופעה עצמה, ולשדר סרטון משולב.
הופעה ראשונה מסוג זה כבר עלתה לסנאפצ'ט, בה שודר קונצרט של הזמרת לורד שהתקיים בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו. הממשק יהפוך להיות זמין למשתמשים באירועים ציבוריים (קונצרטים, עצרות, אירועי ספורט וכדומה) מסוגים שונים באופן אוטומטי.
האתגר העיקרי של קראוד סרף הוא לגרום למספיק משתמשים שנוכחים באירוע אחד ספציפי לצלם אותו באמצעות האפליקציה. השאלה המתבקשת היא כמה זמן יידרש לאינסטגרם ופייסבוק להעתיק את הפיצ'ר החדש, ולקצור גם הפעם את פירות הפיתוח של סנאפ.
בסנאפ מחפשים כל דרך אפשרית לגרום למשתמשים להישאר זמן רב ברציפות בתוכנה. ככל שיצליחו בכך, יעלה פוטנציאל רווחי הפרסום שלה. עם זאת, מנתוני דו"חות החברה עולה כי משך הזמן היא הבעיה הקטנה ביותר של החברה: יש לה בסיס משתמשים נאמן שמבלה בסנאפצ'ט כחצי שעה ביום, אך קצב צמיחת המשתמשים איטי.
בשבוע שעבר פרסמה החברה דו"חות לרבעון השני של 2017 שהיו גרועים מהצפוי ומניית החברה בכ-16%. היום החברה נסחרת לפי שווי של כ-16 מיליארד דולר, כמעט חצי מהשווי שבו נסחרה בשיאה, הימים הראשונים להנפקתה במרץ.