סנאפ פספסה את התחזיות: ההכנסות ברבעון השני - 181 מיליון דולר
זאת לעומת תחזיות אנליסטים להכנסות של כ-189 מיליון דולר. הפסדי החברה צללו ל-443.09 מיליון דולר
סנאפ פספסה את התחזיות, בגדול: הכנסות החברה ברבעון השני של 2017 עמדו על 181.67 מיליון דולר. זאת, לעומת תחזיות אנליסטים להכנסות של כ-189 מיליון דולר.
- חדשות רעות לסנאפ: גוגל מפתחת שירות חדשות מתחרה
- ההעתקה משתלמת: אינסטגרם Stories חוגגת שנה מוצלחת
- סנאפ קונה חברה שמפתחת רחפן לצילומי סלפי
מדובר בעלייה של 153% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. במקביל, הפסדי החברה צללו בשיעור של 282% והגיעו ל-443.09 מיליון דולר. זאת, לעומת תחזיות אנליסטים להפסד של 366 מיליון דולר.
מספר המשתמשים הפעילים ביום עמד על 143 מיליון, גידול של 4% בלבד לעומת הרבעון הראשון של השנה (מספר המשתמשים לא מושפע מתנודות עונתיות, ולכן הנתון הרלוונטי להשוואה הוא הרבעון הרציף ולא הרבעון המקביל). מדובר בגידול של 7.3 מיליון משתמשים בלבד. לשם השוואה, במהלך הרבעון השני מספר המשתמשים הפעילים ביום בפייסבוק גדל ב-3.2% ו-40 מיליון איש.
ההכנסות למשתמש עמדו ברבעון שעבר על 1.05 דולר, גידול של 109% לעומת הרבעון השני של 2016. עלויות האכסון למשתמש עמדו על 61 סנט. זאת, לעומת עלויות אחסון של 55 סנט ברבעון השני של 2016 (גידול של 10.9%).