פייפאל מרחיבה ההגנה למוכרי מוצרים לא מוחשיים
פייפאל מצרפת מוכרי כרטיסי טיסה והזמנת מלונות, כרטיסים לאירועי ספורט והופעות, שירותי צילום ותרגום לתוכנית הגנת המוכר שהיתה קיימת עד כה למוכרי מוצרים פיזיים
חברת פייפאל מרחיבה את מעטפת ההגנה למוכר במכירת מוצרים לא מוחשיים, כמו כרטיסי טיסה והזמנת מלונות, כרטיסים לאירועי ספורט והופעות והזמנת חוגים, שירותי צילום ותרגום. מוכרים בתחומים אלו, שבהם נכללים פרילנסרים ובעלי עסקים קטנים, היו חשופים עד כה לסיכון במקרים של הונאות ונאלצו לספוג את עלות המוצר.
- התוכנית של מאסטרקארד: זיהוי ביומטרי כתשובה לאפל פיי ופייפאל
- תביעה בארה"ב: "פייפאל היתה מעורבת בהונאת פונזי"
- הארנק הדיגיטלי של גוגל יתחיל לתמוך בתשלום בפייפאל
מעתה פייפאל מצרפת אותם לתוכנית הגנת המוכר שהיתה קיימת עד כה למוכרי מוצרים פיזיים, במצבים שבהם קיבלו תשלום לא מורשה, למשל מחשבון שנפרץ או במקרה שהצרכן טוען שלא קיבל את המוצר.
"במקרים כאלו התוכנית של פייפאל מפצה את המוכר על מלוא סכום העסקה, כל עוד העסקה עומדת בתנאי התוכנית ומוכר הוכיח ששלח את הכרטיס", אומר אפי דהן, מנהל אזור המזרח התיכון ואפריקה של החברה.לדבריו, "היכולת לדעת שאתה מגובה, גם כשדברים לא עובדים כמו שצריך, צריכה להיות תנאי בסיסי כשקונים ומוכרים אונליין".
המהלך מתבצע ב־18 מדינות נוספות, ובמטרה לסייע לסוחרים להגיע לשווקים נוספים. התוכנית החדשה לא תכסה קובצי מוזיקה או תוכנות, מוצרים שהסוחר מסר באופן אישי או שהצרכן אסף בעצמו, תרומות, השקעות ומוצרים פיננסיים.
לפי פייפאל, שוק רכישות האונליין בישראל בשנת 2016 הסתכם ב־11.8 מיליארד שקל, והצפי הוא ליותר מ־14 מיליארד שקל ב־2017. לדברי דהן, "כמות המכירות של ישראלים בעולם זהה פחות או יותר לכמות הקניות של הישראלים, ויותר מ־800 אלף ישראלים הם בעלי חשבון בפייפאל. 53% מהקניות של הישראלים ב־2016 נעשו בסין לעומת 30% בארה"ב ו־18% בבריטניה".