סטימצקי משיקה רשת צעצועים ומשחקים לילדים
כשנה לאחר שרכשה את רשת הספרים, מרחיבה יפית גרינברג את הפעילות ומשיקה את "סטימצקידס" בהשקעה של 15 מיליון שקל
- הרשתות נערכות לשבוע הספר: 20% הנחה על הספרים המוגנים והנחות לחברי מועדון
- אחרי חצי שנה: המשנה למנכ"ל סטימצקי פורש
- לקרוא ספר ליד הקפה: מייסד רשת לנדוור מצטרף לסטימצקי
הקונספט של "סטימצקידס" על התמקצעות על פי הגילאים השונים. במסגרת זאת, תסומן כל שכבת גיל בצבע אחר על מנת להעניק להורה ולילד חווית קנייה נוחה .
חנויות הרשת יציעו מגוון רחב של מוצרים שחלקם בלעדיים בייבוא אישי החל מצעצועים, משחקים חינוכיים לקידום מיומנויות וחשיבה, כלי חשיבה לטיפול בהפרעות קשב וריכוז, כמו גם משחקי התפתחות, מוסיקה,ספרים ועוד.
לדברי איציק שלו, סמנכ"ל הסחר של סטימצקי: "סטימצקי חרטה על דגלה להוביל את תרבות הפנאי בישראל, ומהיום נוביל גם ערכים אלו גם ברשת "סטימצקידס" החנות תעוצב ותחולק לפי שכבות גיל , בכך תתאפשר חווית קניה ידידותית ומהנה גם להורה וגם לילד".