$
פרסום ושיווק

חברת הקייטרינג שולץ תמכור ארוחות מוכנות כשרות

החברה, שהשקיעה בפיתוח הסדרה 1.5 מיליון שקל, תשיק את המוצרים תחת השם "גורמה טו גו", ותמכור אותם ברשתות רמי לוי, טיב טעם, קו־אופ ישראל, AM:PM ובחנויות מנטה

אורנה יפת 08:4920.05.14
חברת הקייטרינג שולץ נכנסת לתחום חדש ותחל בשיווק ארוחות כשרות מוכנות לבית, שאינן מצריכות אחסון במקרר, ושלטענתה ניתן לשמור אותן למשך שנה וחצי. החברה, שהשקיעה בפיתוח הסדרה 1.5 מיליון שקל, תשיק את המוצרים תחת השם "גורמה טו גו", ותמכור אותם ברשתות רמי לוי, טיב טעם, קו־אופ ישראל, AM:PM ובחנויות מנטה. הסדרה כוללת שמונה מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות במשקל 300 גרם, שיימכרו במחיר מומלץ של 20 שקל למנה. בקרוב תצא החברה גם עם סדרת סלטים ולקראת החורף תציע גם מרקים.

 

גורמה טו גו גורמה טו גו צילום: חגית גורן

 

ניר שולץ, מנכ"ל קבוצת שולץ, אמר כי הכניסה לתחום נובעת מצמיחה ממוצעת של 2% בשנה בענף הארוחות המוכנות בארה"ב ובאירופה. בארץ מוערך שוק זה ב־90 מיליון שקל בשנה, והוא צפוי להכפיל את עצמו בתוך שלוש שנים. "הצפי שלנו הוא להגיע לנתח שוק של כ־20% בקטגוריה", אמר שולץ.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x