חברת הקייטרינג שולץ תמכור ארוחות מוכנות כשרות
החברה, שהשקיעה בפיתוח הסדרה 1.5 מיליון שקל, תשיק את המוצרים תחת השם "גורמה טו גו", ותמכור אותם ברשתות רמי לוי, טיב טעם, קו־אופ ישראל, AM:PM ובחנויות מנטה
- קבוצת ISS מקימה מטבח מרכזי בבית שמש בהשקעה של 30 מיליון שקל
- יונה פוגל: "נפתח ילו מרקט בכל עיר"
- רשת מנטה נכנסת לשוק ההמבורגרים
ניר שולץ, מנכ"ל קבוצת שולץ, אמר כי הכניסה לתחום נובעת מצמיחה ממוצעת של 2% בשנה בענף הארוחות המוכנות בארה"ב ובאירופה. בארץ מוערך שוק זה ב־90 מיליון שקל בשנה, והוא צפוי להכפיל את עצמו בתוך שלוש שנים. "הצפי שלנו הוא להגיע לנתח שוק של כ־20% בקטגוריה", אמר שולץ.