$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

רשת מנטה נכנסת לשוק ההמבורגרים

קבוצת דלק תחל למכור ברשת הנוחות שלה המבורגרים, שיחוממו במקום. ל"כלכליסט" נודע שבמנטה מתכננים להכניס את המוצר החדש לכל הסניפים, גם אלה שנמצאים במתחמים קמעונאיים בהם פועלות מקדונלד'ס ובורגראנץ'

אורנה יפת 08:4015.05.14

רשת חנויות הנוחות מנטה מקבוצת דלק פותחת במהלך להשגת נתח גם משוק המזון המהיר הבשרי. ל"כלכליסט" נודע שהרשת תתחיל למכור המבורגרים בסניפיה בקרוב בשימוש במותג קפה ג'ו, רשת בתי הקפה שבשליטת דלק. כך מרחיבה קבוצת דלק את הסינרגיה בין רשת מנטה לקפה ג'ו, שהקבוצת רכשה 51% ממנה בשנת 2011. את המתכון של ההמבורגר החדש פיתח עבור הרשת השף של קפה ג'ו רם ענטבי. בדלק שוקדים על המהלך כבר שנה בהשקעה של מיליון שקל. 

"ביססנו את עולם הקפה והמשקאות במנטה, וכעת אנחנו מנסים לקחת נתח משוק הפאסט פוד הבשרי", אישר דוד לרון, מנכ"ל דלק קמעונאות. "מטרת המהלך היא לייצר פתרון הסעדה שלם ברשת מנטה במסגרת המותג ג'ו". לדברי לרון, המבורגר הוא "הליבה של תחום המזון המהיר הבשרי, ולכן אנחנו נכנסים לתחום".

 

ההמבורגר במנטה יימכר במדף המצוננים במקרר ויחומם בתנורים בסניפים. מחיר הקציצה עם לחמניית בריוש (שעשויה מתחליפי חלב ולא מחמאה) יהיה 30 שקל. מחיר ארוחה שכוללת קוקה־קולה ותפוצ'יפס יהיה 35 שקל.

 

מנכ"ל דלק קמעונאות דוד לרון. "פתרון הסעדה שלם" מנכ"ל דלק קמעונאות דוד לרון. "פתרון הסעדה שלם" צילום: אייל פישר

 

בשנת 2013 גדל מחזור המכירות בחנויות רשת מנטה (המופעלות עצמית ובאמצעות זכיינים) ב־7% והסתכם ב־369 מיליון שקל בהשוואה ל־345 מיליון שקל ב־2012. העלייה במכירות נבעה מהתרחבות הרשת: מספר החנויות שלה עלה ל־202.

 

בדלק ממשיכים לפתח את קפה ג'ו בקונספט של חנות בתוך חנות בתוך נקודות המכירה של רשת מנטה. הסבת החנויות מגדילה עבור החברה את שיעור המכירות בקטגוריות האוכל המוכן והקפה ביחס לחנויות הרשת שאין בהן נציגות של מותג הקפה. על פי הערכות, המהלך להכנסת המבורגרים לחנויות הנוחות יוסיף לרשת מנטה מכירות של 2–3 מיליון שקל בשנה.

 

עד כה נמכרו המבורגרים במתחמים קמעונאיים של חברות הדלק באמצעות סניפים של רשתות ההמבורגרים מקדונלד'ס ובורגראנץ’. במנטה מתכוונים להכניס את המוצר החדש לכל הסניפים של מנטה, גם אלה שנמצאים במתחמים קמעונאיים

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x