קפה קפה רוכשת את רשת המסעדות המקסיקניות "דונקי"
הקבוצה רכשה 50% מרשת המסעדות המקסיקניות בבעלות פז רוטנברג, אלון לוי ורועי מרום. עלות ההשקעה עומדת על 5 מיליון שקל
קבוצת קפה קפה בבעלותו של רונן נימני ממשיכה להתרחב. לאחר שנכנסה שותפה ברשת בתי הקפה פרש קיטשן וברשת הכריכים רובן, רוכשת קפה קפה 50% מרשת המסעדות המקסיקניות דונקי. עלות ההשקעה ברכישה עומדת על 5 מיליון שקל.
- נעם צימרמן מונה למנכ"ל קבוצת "קפה קפה"
- רונן נמני לא מתרגש: "קופיקס לא באמת מאיימת עלינו"
- רמי לוי נכנס לשוק הקפה
מייסדי דונקי הם פז רוטנברג, אלון לוי ורועי מרום. הרשת הוקמה בשנת 2012 ומונה כיום שלושה סניפים בתל אביב. הרשת פועלת בקונספט של מזון מהיר מקסיקני ומציעה מנות במחיר של 35-40 שקל בממוצע. רוטנברג ושותפיו המייסדים התכוונו להקים את הרשת לפני מספר שנים אך דחו את התוכניות לנוכח התפתחות רשתות הטורטיות בישראל.
לדברי נימני, בכוונתו לפתוח עוד עשרות סניפים של דונקי כאשר כל סניף כולל 60-70 מ"ר ומוקם בהשקעה של 400 אלף שקל.
לפני כשנה יצאה רשת קפה קפה במהלך להורדת מחירי הקפה בעקבות "מחאת הקפה". הרשת הורידה את מחיר הקפה "טייק אווי" בקפה קפה וכן בפרש קיטשן ולחם ארז ל-8 שקלים לכוס והוזילה מחירן של שלוש מנות עיקריות ל-29 שקל. לדברי נימני, "מהלך זה אמנם פגע לנו ברווחיות ועל המנות הללו אנחנו כלל לא מרוויחים, אבל מצד שני המהלך של הקפה הכניס לרשת צרכנים שלא נהגו לקנות אצלנו קפה לדרך".
בתוך כך משיקה הקבוצה מועדון לקוחות שיאגד תחתיו את כל שבעת מותגי הקבוצה: קפה קפה, לחם ארז, לחם בשר, לבורטוריו דה פסטה, פרש קיטשן, רובן ודונקי. עלות ההצטרפות למועדון תעמוד על 30 שקל בשנה ותוחזר באמצעות הטבת הצטרפות. חברי המועדון יזכו בהטבות קבועות בכל הרשתות ומתנת יומולדת שיוכלו לקבל באחת הרשתות לפי בחירה.
קבוצת קפה קפה מגלגלת מחזור מכירות שנתי של 700 מיליון שקל. מתוכו 600 מיליון שקל מהווה רשת קפה קפה.