$
פרסום ושיווק

בלעדי ל"כלכליסט": קניון עזריאלי ייהפך למרכז בגדי מעצבים

חנויות המעצבים קאלה והמעבדה יצטרפו לחנות ינגה במהלך שיהפוך את הקומה השנייה של הקניון לקומת מעצבים. המטרה: השלמת המהלך של כניסת H&M ו־GAP על ידי משיכת קהל חדש שמחפש בגדים יותר יחודיים

מיכל תוסייה כהן 09:2915.07.10

קניון עזריאלי יוצא באסטרטגיה מסחרית חדשה, שנועדה להפוך את הקניון למרכז בגדי מעצבים. לצד רשתות הבגדים הגדולות כמו קסטרו, הוניגמן ורנואר מבקשים בקניון למשוך קהל יעד חדש, שמחפש בגדי מעצבים ייחודיים בעיצוב אישי.

 

כחלק מיישום האסטרטגיה החדשה ייפתחו בקרוב בקניון שתי חנויות מעצבים, "קאלה" ו"המעבדה".

 

שתי החנויות ישתרעו על 50 מ"ר כל אחת, וימוקמו זו מול זו בשדרת חנויות בקומה השנייה. שתי החנויות יתווספו לחנות בגדי המעצבים "ינגה", שנכנסה לקניון לפני שלושה חודשים וממוקמת גם היא באותה הקומה. בכך תיהפך הקומה השנייה של הקניון ל"קומת המעצבים".

 

ההתמקדות של קניון עזריאלי במעצבים הצעירים היא מהלך מפתיע, נוכח העובדה שבחודשים האחרונים הגיע הקניון לכותרות דווקא בגלל הכניסה של רשתות האופנה הבינלאומיות H&M ו־GAP. רשתות אלו נתפסות כחנויות עוגן של הקניון - חנויות גדולות במיוחד שמושכות קהל רב שמגיע למקום במיוחד בשבילן. GAP מתפרסת על שטח של 650 מ"ר ו־H&M בשטח של 2,000 מ"ר.

 

בעזריאלי מקווים שהמהלך יפעל באופן דומה גם על קהל שמעוניין לקנות בגדים מסחריים פחות.

 

"זיהינו את הפוטנציאל שיכול להיות למהלך, ואני בטוח שהוא יוכיח את עצמו", מסביר ארנון תורן, מנכ"ל קניון עזריאלי. "במסגרת האסטרטגיה החדשה נפעל כדי למשוך עוד חנויות מעצבים אלינו לקניון, כשהקונספט הוא לתת במה גם למעצבים צעירים. כל החנויות מתאפיינות בפריטים ייחודיים, שמתחלפים במהירות".

 

קניון רננים ברעננה פתח לפני שנתיים שדרת מעצבים שפונה לחתך הכלכלי הגבוה יחסית של העיר. זהו המודל שעל פיו אתה מבקש לפעול?

"קשה לעשות שדרה רק של מעצבים, כי יש חנויות שכבר נמצאות בשדרה של קאלה והמעבדה, שלא בהכרח רוצות לצאת. בכל מקרה, אנחנו מנסים לדאוג שכל חנויות המעצבים יהיו באותו אזור".

 

אתם ממשיכים לפעול במקביל להבאתן של עוד רשתות מסחריות גדולות, כמו אמריקן איגל של הראל ויזל?

"לכל הרשתות הגדולות יש עניין לבוא לכאן, וגם לנו יש עניין שהם יהיו פה, אבל מדובר בתהליך לא פשוט, כי אין הרבה שטחים פנויים. הרשתות המסחריות הגדולות צריכות שטחים גדולים יחסית, שקשה לפנות אותם, ולכן עדיין אנחנו לא יודעים מי יוכל להיכנס".

 

איך אתה מעריך את ההשפעה של כניסת H&M ו־GAP, כארבעה חודשים אחרי הפתיחה?

"הקניון נמצא ברצף של עלייה שהתחיל בסוף פברואר, עם הפתיחה של GAP: מספר המבקרים עלה ב־20% בעקבות כניסת הרשתות, ומחזור העסקים נמצא בגידול של 37%. גם את יוני סיימנו עם מחזור מאוד יפה. אוגוסט ידוע ממילא בתור חודש המכירות הכי חזק בשנה, אבל אני צופה שהשנה הוא יהיה חזק במיוחד".

 

איך אתם מתכוננים להקיץ?

"נוסף לסיילים הגדולים, אנחנו פועלים על פי מתכונת קיץ מיוחדת שכוללת פעילויות לילדים. השנה, למשל, הקמנו פארק מים שנקרא 'האי'".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x