משרד התחבורה ירשה? טסלה מציגה הגה כמו בקונסולת משחק
יצרנית הרכב החשמלי חשפה את מתיחת הפנים לדגמי ה-S וה-X הכוללים גלגל הגה שחלקו העליון קטום לחלוטין בדומה להגאים הנפוצים במכוניות מירוץ; כן תציע גרסות של ה-S בהספק גבוה של מעל 1,100 כ"ס
טסלה האמריקאית ממשיכה לאתגר את המוסכמות הישנות של ענף הרכב העולמי, ומציגה הגה שאינו בדיוק הגה.
- עם הרוח של ביידן: ג'נרל מוטורס מתכננת למכור רכב חשמלי בלבד עד 2035
- טסלה לא עמדה במבחן הרווח, אך רשמה רבעון שישי רצוף של צמיחה
- מחיר (לא) לכל כיס: כמה יעלה בארץ דגם 3 של טסלה?
יצרנית הרכב החשמלי חשפה את מתיחת הפנים של מודל S ומודל X אשר כוללת לא מעט שדרוגים לתא הנוסעים. ואולם, אחד המאפיינים המעניינים ביותר הוא מה שטסלה מכנה כ-YOKE STEERING בדגמים אלו.
ה-YOKE STEERING הוא גלגל הגה שחלקו העליון קטום לחלוטין, ולפי טסלה, רוב הבקרות הרגילות אשר מופיעות כיום בגלגלי הגה אינן קיימות בו.
הגאים כאלו ומנם מעולם לא הותקנו במכוניות נוסעים, אך במכוניות מירוץ הם בהחלט נפוצים. לצד ההגה החריג, טסלה גם תציע גרסאות חדשות של מודל S בהספק גבוה במיוחד: מעל 1,100 כוחות סוס, כלומר הרבה מעבר למה שפורשה ופרארי מציעות ללקוחותיהן.