חוזרים לשגרה: פרארי חזרה לייצור מלא
המכונית הראשונה שירדה מפס הייצור היא פרארי מונזה SP2 בצבע שחור-אפור. בכך הופכת פרארי לאחת מיצרניות הרכב הראשונות בעולם שחזרה לייצור מלא
פחות מחודשיים לאחר שהודיעה כי תשבית את ייצור המכונית עקב הקורונה - הודיעה פרארי כי חזרה לייצר מכוניות במלוא הקיבולת. בכך הופכת פרארי לאחת מיצרניות הרכב הראשונות בעולם שחזרה לייצור מלא.
- פרארי עקפה את ג'נרל מוטורס ופורד: שוויה עומד על 30 מיליארד דולר
- כך ישראל תשוב לחוד החנית של הרכב האוטונומי אחרי הקורונה
- יצרני הרכב הגדולים בארה"ב ואירופה חוזרים לפעילות חלקית
לפי פרארי, המכונית הראשונה שירדה מפס הייצור היא פרארי מונזה SP2 בצבע שחור-אפור.
חלק גדול מיצרניות הרכב האירופיות הודיעו על חזרה לייצור של מכנויות, אך יכולת הייצור אינה מלאה, בין היתר עקב מחסור בחלקי חילוף ובשל ההגבלות שמכתיבות הפרדות בין משמרות וצמצום של מספרי העובדים במשמרת.
בניגוד ליצרני הרכב הגדולים, לפרארי קל יותר לשוב במהירות לייצור מלא משום שמדובר בחברה שבימים כתיקונם מייצרת מוצר נדיר ויוקרתי - פרארי עצמה מייצרת מכוניות ספורות בלבד ביום - מה שמקל על פסי הייצור.
בזמן שבפרארי חוגגים את החזרה לייצור מלא, יצרני הרכב הגדולים עדיין נאבקים לשוב לנורמליזציה. כך לדוגמה לפני כמה ימים הודיעה רנו כי לא תפתח את אחד ממפעליה בצרפת המייצר רכבים מסחריים, עקב מחלוקת עם ועדי העובדים בכל הנוגע לשיבה מסודרת לעבודה תחת נהלי הקורונה החדשים.