מה שצריך בשביל הטבת מס: רנו משיקה את מגאן בגרסת כלאיים חשמלית
השינוי המשמעותי ביותר בגרסת הרכב החדשה הוא בהוספת מערכת פלאג אין הייבריד, המבוססת על מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים ובצמד מנועי עזר חשמליים; גם מס הקנייה המוטל על רכבים מסוג זה בישראל עוזר - בגובה של 25% ולא 83% כשאר המכוניות ה"רגילות"
לקראת תערוכת הרכב בז'נבה, רנו מציגה גרסה מעודכנת של המגאן.
- רנו חושפת את המגאן החדשה
- שוב הרגשתי בן 25 - מגאן ספורט: 250 כוחות סוס, 247 קמ"ש
- פינת הספורט: המכוניות המדליקות באוטומוטור 2010
רשימת העדכונים החיצוניים מזערית וכוללת שינויים קלים בעיצוב החיצוני. השינוי המשמעותי ביותר, גם מבחינת שוק הרכב הישראלי, הוא הצגתה של גרסה חדשה המצוידת במערכת פלאג אין הייבריד, המבוססת על מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים ובצמד מנועי עזר חשמליים המאפשרים נסיעה לטווח של עד 50 קילומטרים בכוחו של חשמל בלבד - במהירויות של עד 135 קמ"ש.
לצד גרסת הפלאג אין הייבריד יוצעו גם גרסאות נוספות המוכרות מן המגאן הנוכחית: בעלות מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים ומנוע בנזין טורבו בנפח 1.3 ליטרים.
כיום מוטל בישראל מס קניה בגובה 83% על מכוניות "רגילות"- שממנו מנוכים סכומים של עד כ-17 אלף שקל, בהתאם לפליטת המזהמים של הרכב. לעומת זאת על רכבי פלאג אין הייבריד עממיים מוטל בישראל מס קניה בגובה 25%.