סקודה וצ'מפיון מוטורס יקימו מיזם לחיפוש טכנולוגיות בישראל
מנכ"ל סקודה אוטו, ברנהרד מאייר: "קבלת גישה ישירה לפרויקטים חדשניים, חברות סטארט-אפ בתחום ההייטק וכשרונות בתחום ה-IT הינם בעלי חשיבות רבה לחברה"
סקודה אוטו דיג'ילאב, חטיבת הטכנולוגיה של סקודה חתמה על מזכר הבנות מול צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה בישראל, במסגרתו יקימו השתיים מיזם לחיפוש טכנולוגיות בישראל. יש להדגיש: מיזם לחיפוש טכנולוגיות אינו מרכז מחקר ופיתוח, אלא רק נציגות מקומית המחפשת טכנולוגיות הייטק.
קבוצת קרסו יבואנית רנו, חברת מאיר יבואנית הונדה וחברות נוספות כדוגמת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה מחזיקות בישראל מיזמים דומים, זאת בניגוד לג'נרל מוטורס ודיימלר המחזיקות בישראל במרכזי פיתוח המעסיקים עובדים ומפתחי תוכנה.
- סקודה קודיאק: עממית עם איכויות של יוקרה
- ללא גימיקים: בסקודה אוקטביה, האיכות מדברת
- יצרניות הרכב מנסות לכבוש את הסינים עם מכוניות חשמליות
"ישראל הינה מקור בעל פרופיל גבוה לחדשנות דיגיטלית", אמר מנכ"ל סקודה אוטו, ברנהרד מאייר. "הנוכחות שם וקבלת גישה ישירה לפרויקטים חדשניים, חברות סטארט-אפ בתחום ההייטק וכשרונות בתחום ה-IT הינה בעלת חשיבות רבה לסקודה אוטו. בדרך זו אנו משוכנעים שאנו יכולים ליישם את האקו-סיסטם היצירתי של האזור והמיומנות בפיתוח דיגיטלי בפרויקטים משמעותיים. המיקוד הנוכחי של סקודה אוטו הינו בתחומים כגון בחינות מהירות, יצירת אבי טיפוס והטמעת טכנולוגיות דיגיטליות".
פרופ' יצחק סוארי, יו"ר מועצת המנהלים של צ'מפיון מוטורס, הצהיר: "אנו שמחים לעבוד עם סקודה אוטו ולחזק עוד יותר את שיתוף הפעולה".