מוניות הדר: "לא נחתום על החוזה בנתב"ג במתכונת הנוכחית"
חברת המוניות שזכתה ביחד עם Gett במכרז למתן שירותי הסעות מנתב"ג בתעריפי נסיעה שמשקפים הנחה של 31% מהמחיר כיום טוענת כי בין שתי החברות נתגלו חילוקי דעות מהותיים והיא מבקשת מרשות שדות התעופה דחייה של חודש בחתימת החוזה
- נהגי מוניות הדר שזכו במכרז בנתב"ג מסרבים לתת הנחה של 31%
- צפו בטבלה: כמה תעלה לכם מונית מנתב"ג לפי התעריף החדש?
- הקרב על מיליון הנוסעים נפתח: רשות שדות התעופה פירסמה מכרז חדש להפעלת מוניות מנתב"ג
"לאור האמור נבצר ממרשתי לחתום על חוזה בעת הזו", אומרים שם, ומשאירים פתח של תקווה בדמות בקשה שרשות שדות התעופה תנצל את סמכותה ותדחה ב-30 יום את מועד החתימה על החוזה, כלומר מסוף מאי לסוף יוני, עד שהמחלוקות בין GETT להדר יפתרו. "מרשתנו סבורה בכל הכבוד הראוי כי בנסיבות שנוצרו, ומבלי להתייחס לסערה הציבורית שהתעוררה בימים האחרונים בעקבות המכרז (בקרב נהגי המוניות בישראל) יהיה זה מן הראוי לנהוג בסובלנות ובסבלנות", מסכמים שם.
טרם נמסרה תגובת רשות שדות התעופה או GETT.
כזכור, המכרז להסעת לקוחות מנתב"ג יצא לדרכו בסוף מרץ אולם עם היוודע אודות הזכייה של GETT והדר, שהיו היחידים שניגשו, התעורר לחץ מצד נהגי המוניות שלא לגשת למכז כיוון שההנחה שהובטחה שם - 31% מהתעריף הרשמי - עלולה לפגוע במטה לחמם.
בחברת המוניות Gett סירבו להגיב.