פייסבוק היכתה את תחזיות הרווח וההכנסות לרבעון הרביעי
הכנסות הרשת החברתית עמדו על 8.81 מיליארד דולר, והרווח הנקי המתואם - על 1.41 דולר למניה; ההכנסות מפרסום זינקו ב-53%, מספר המשתמשים הקבועים בחודש גדל ל-1.86 מיליארד
פייסבוק
פרסמה הערב לאחר סיום המסחר בוול סטריט את הדוחות שלה לרבעון הרביעי של 2016. הכנסות הרשת החברתית עמדו על 8.81 מיליארד דולר, לעומת 5.8 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2015 - ומעל תחזיות האנליסטים שעמדו על 8.5 מיליארד דולר.
- פייסבוק מעבירה ערוץ: מפתחת אפליקציית סטרימינג
- פייסבוק תציג סרטונים יותר ארוכים למשתמשים - כדי להתחרות בטלוויזיה וביוטיוב
- הנשק החדש של פייסבוק נגד החדשות המזויפות: סדיקת תא ההדהוד
הרווח הנקי של פייסבוק, ומארק צוקרברג בראשה, היה 3.6 מיליארד דולר ברבעון הרביעי, 1.21 דולרים למניה, לעומת 1.6 מיליארד דולר, 54 סנט למניה, בתקופה המקבילה ב-2015. הרווח הנקי המתואם עמד על 1.41 דולרים למניה לעומת 79 סנט ברבעון הרביעי של 2015. האנליסטים צפו רווח של 1.31 דולרים למניה.
ההכנסות ב-2016 כולה הסתכמו ב-26.88 מיליארד דולר, גידול של 57% לעומת 2015, והרווח השנתי צמח ב-177% ל-10.2 מיליארד דולר.
הכנסות החברה מפרסום זינקו ב-53% ברבעון הרביעי לעומת התקופה המקבילה ב-2015. לעומת זאת נרשמה ירידה של 12% בסעיף "תשלומים אחרים", הכולל בין השאר את קסדת המציאות המדומה אוקולוס.
מספר המשתמשים הפעילים עלה ב-17% לעומת הרבעון הרביעי של 2015, ל-1.86 מיליארד. האנליסטים צפו גידול ל-1.83 מיליארד משתמשים. מספר המשתמשים הקבועים ביום עמד על 1.23 מיליארד, לעומת תחזית של 1.19 מיליארד. 1.14 מיליארד מתוכם הם משתמשי מובייל, צמיחה של 23% לעומת דצמבר 2015.
מניית פייסבוק עלתה ב-3% במסחר המאוחר בוול סטריט.
מספר הכרזות משמעותיות שבוצעו ברבעון האחרון צפויות להתבטא בשורת ההכנסות ברבעונים הקרובים: שילוב פרסומות וידאו בחלק מהסרטונים שמופצים ברשת החברתית, שילוב פרסומות במסנג'ר, ומונטיזציה של פיצ'ר "סיפורים" באינטסגרם.