מה הלאה
המתבגרים מסמנים את הטרנדים החמים, 100 הבדיחות שעיצבו את ההומור המודרני עם נוכחות בולטת ליהודים, האפליקציה שתדרבן אתכם לצאת להליכה, מיזם אוכל ישראלי, והשקת רשת מלונות חדשה
טרנד: הנוער של היום
ככל הידוע למדע, אנחנו רק קישוט פה. העולם הרי שייך לטינאייג'רים, וכדי לדעת מה הם חושבים למגניב, מישהו צריך להקשיב להם. זה מה שעשה “ביזנס אינסיידר”, שכינס 60 מתבגרים כדי לשמוע מהם על הטרנדים החמים של 2016. טוויטר זוכה אצלם לעדנה מפתיעה, פייסבוק לא קיימת, ועוד דברים שאתם חייבים לדעת על החיים.
צחוקים: קאדי, כומר ורב עלו לרכבת
אנחנו רגילים לרשימות סיכום מכל הסוגים, אבל כשמגזין “Vulture” בוחר את 100 הבדיחות שעיצבו את ההומור המודרני, אי אפשר להישאר אדישים. כולם שם (עם נוכחות בולטת ליהודים, מן הסתם): מצ'פלין, אבוט וקוסטלו, האחים מרקס ומל ברוקס עד טינה פיי, מאט גרונינג וג'רי סיינפלד. פרויקט מדהים.
אפליקציה: תתחילו לזוז, פדלאות
החוקרים עדיין חלוקים בשאלה אם פעילות ספורטיבית אכן מסייעת להרזיה, אבל על דבר אחד כולם מסכימים: הליכה טובה בשבילכם. Cakewalk, שזמינה כרגע רק לאייפון, היא אפליקציה חדשה וממזרית לספירת צעדים. היא מאפשרת לכם להתחרות מול חברים, ומביישת אתכם בציוץ פומבי כשאתם מתעצלים לזוז. חינם.
אוכל: כמעט מוכן
לא כל מי שאוהב לאכול טוב גם אוהב, או יכול, להכין לעצמו את האוכל. מיזם ישראלי חדש בשם Kitchenette מבקש לגשר על הפער הזה באופן אלגנטי. אתם בוחרים מתפריט משתנה של מנות מוקפדות, והן מגיעות אליכם עד הבית "98% מוכנות" — רק לתת ויש על האש או ערבוב קטן, ולהגיש. בינתיים רק בתל אביב.
לייף סטייל: שיגעון של מלון
השקה של רשת מלונות חדשה היא אירוע גדול, וכשזה בא מרשת הילטון, אי אפשר להתעלם מזה. Tru פונה לאנשים שלא יכולים להרשות לעצמם לשהות בהילטון, ובעיקר לצעירים מעודכנים, שאליהם מנסה לפנות הווידיאו הרשמי והמעט מביך שלהם. הרשת החדשה מבטיחה עיצוב חדשני, אווירה משוחררת, וכמובן מחירים נוחים.