$
בארץ

עכשיו זה רשמי – אורי יוגב מונה ליו"ר דירקטוריון רכבת ישראל

מדובר בכניסה רשמית לתפקיד של יוגב, שמשמש בשמונת החודשים האחרונים כחבר דירקטוריון וכיו"ר בפועל. לא יקבל שכר על עבודתו

ליאור גוטמן 14:4107.03.11

משרד התחבורה הודיע היום (ב') על כוונתו למנות את אורי יוגב לתפקיד יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל. מדובר בכניסה רשמית לתפקיד של יוגב, שמשמש בשמונת החודשים האחרונים כחבר דירקטוריון וכיו"ר בפועל.

 

כפי שנחשף ב"כלכליסט", יוגב נקרא לרכבת ישראל לאחר שהיו"ר הפורש יעקב אפרתי

השעה את עצמו במאי האחרון בשל מעורבותו לכאורה בפרשת הולילנד. באותה תקופה התנהלה רכבת ישראל ללא מנכ"ל.

 

יוגב שימש עד יולי האחרון כיו"ר הוועדה המייעצת למועצה הכלכלית הלאומית וכיהן בעבר כממונה על אגף התקציבים באורצ. בימים הקרובים צפוי דירקטוריון חברת רכבת ישראל לאשר את מינוי של אורי יוגב לתפקיד. במשרד התחבורה מסבירים שיוגב ישמש כיו"ר הדירקטוריון של רכבת ישראל ללא שכר. יוגב לא יפרוש מתפקידו כיו"ר חברת וויטווטר, הפועלת בתחום טכנולוגיות המים.

  

שר התחבורה, ישראל כץ, אמר שרכבת ישראל סוללת בימים אלה עשרות קילומטרים של קווים חדשים שישפרו לאין ערוך את השירות לציבור. לדבריו, יוגב צבר ניסיון רב בניהול פרויקטים מורכבים ומיזמים ייחודים בין השאר גם ברכבת ישראל, והוא יסייע לרכבת לעמוד באתגרים הגדולים הניצבים בפניה, בהתאם ליעדים שנקבעו על ידי שר התחבורה

  

מנתוני משרד התחבורה עולה, שבמהלך 2010 בלבד הניחה רכבת ישראל 95 קילומטרים מסילות ברזל והצטיידה ב-150 קרונות דו קומתיים, 31 קרונות חד קומתיים ו-34 קטרים. לדברי כץ, הציוד החדש שייכנס לשירות בספטמבר 2011,  יגדיל את היצע המושבים ברכבת ויגביר את תדירותן. בשנת 2015 עתידה הרכבת להסיע כ-55 מיליון נסיעות, גידול של כ53% לעומת היקף הנסיעות השנתי הנוכחי, ולהפעיל כ-890 רכבות ביממה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x