$
מוסף כלכליסט 18.3.10

תגובת החברות: "נמשיך לספק שירות מעולה"

yes: הנתונים המוצגים בכתבה אינם משקפים את המידע שבידינו; בזק: נציגי השירות של החברה מעניקים שירות מצוין

נטלי גרויסמן 08:0118.03.10

נורה סיפרמן, מנכ"לית תקשוב, מסרה בתגובה: "תקשוב מקפידה על כל תנאי ההעסקה, לרבות שכר, הפסקות, הפרשות לפנסיה, דמי הבראה ועוד, הכל על פי החוק. לעניין ההפסקות והבונוסים, על מנת לשמור על זמני המתנה סבירים ורציפות במתן שירותי המענה, העובדים מתבקשים ליידע את אחראי המשמרת על

הפסקה. משכה של שיחה ממוצעת במוקדים משתנה ממוקד למוקד, ומתן בונוס על טיפול מעבר לכמות השיחות הממוצעת בשעה הוא אמצעי נוסף לתגמול העובדים".

 

מפרטנר נמסר בתגובה: "כיום החברה מעסיקה כ־4,000 עובדי שירות ומכירה, רובם ככולם עובדי החברה, ובעת הצורך מתגברת פעילותה באמצעות עובדי מיקור חוץ. נציגי השירות של החברה מונחים להעניק את השירות הטוב ביותר, כמו גם לחשוף את הלקוחות למגוון השירותים הרחב שהחברה מעניקה. זמני ההמתנה בפרטנר הנם מהנמוכים בענף התקשורת".

 

מפלאפון נמסר בתגובה: "פלאפון משקיעה רבות בתחום השירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את המענה הטוב והמקצועי ביותר, שאף זיכה אותנו במספר פרסי שירות בשנים האחרונות. כבכל חברה עסקית, נציגינו נמדדים לפי יעדים, הכוללים יעדי שירות ומכירה, כאשר מדדי שביעות רצון הלקוחות הנם בעלי משקל משמעותי בתגמול והערכת הנציגים".

 

מסלקום נמסר בתגובה: "סלקום פועלת בשקיפות מלאה אל מול לקוחותיה. גם על פי נתוני המועצה לצרכנות שפורסמו לאחרונה עולה שסלקום היא החברה עם מספר התלונות הנמוך ביותר מבין חברות הסלולר".

 

מבזק נמסר בתגובה: "נציגי השירות של החברה מעניקים שירות מצוין ועל כך הם מתוגמלים. אנו מאמינים שהתאמת שירותים נוספים ועדכון הקיימים, בהתאם להרגלי הצריכה של הלקוח, משביחים את השירות, ולכן אנחנו מעודדים את הנציגים לעשות כן. שירות הלקוחות של בזק הוא המצטיין בתחומו בפער ניכר מזה של המתחרים, ועל כך מעידים כל הסקרים והבדיקות האובייקטיביות".

 

מ־HOT נמסר בתגובה: "מסקרים יומיים שמבצעת חברת סקרים חיצונית בקרב לקוחותינו אפשר לראות שרמת שביעות הרצון מהשירות הנה גבוהה מאוד. בנושא המכירות, אנו מדריכים את נציגי השירות שלנו להעניק שירות איכותי ומלא ורק לאחריו לעניין את הלקוח בשירותים נוספים. נציגינו יקבלו תגמול על שירות מוכר רק אם עמדו ביעדי השירות, ולא על חשבונם".

 

מ־yes נמסר בתגובה: "הנתונים המוצגים בכתבה אינם משקפים את המידע שבידינו, וסקרים אחרים שנעשו ופורסמו בנושא. יחד עם זאת, yes פועלת כל הזמן על מנת להמשיך ולשפר את השירות לשביעות רצון לקוחותינו".

 

מישראכרט נמסר בתגובה: "נושא השירות וקיצור זמני ההמתנה הנם נר לרגלי הנהלת ישראכרט. באופן טבעי, פתרונות האשראי המגוונים שמציעה קבוצת ישראכרט מגבירים את הביקושים למוקדי השירות, וכדי לעמוד בביקושים שודרגו מערכות השירות וגויסו נציגי שירות רבים. לאור פעילותה הענפה של הקבוצה השתפרו משמעותית זמני ההמתנה ואיכות המענה ללקוחות. בכוונתנו להמשיך ולפעול לשיפור מגמה זו גם בעתיד".

 

לכתבות נוספות במוסף "כלכליסט" לחצו כאן

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x