בריטיש איירווייס מציבה מטרה: הקטנת פליטת הפחמן ב-50% עד 2050
ווילי וולש, מנכ"ל החברה: "נתקדם לקראת השגת המטרה באמצעות השקעה בכלי טייס "נקיים" יותר, שימוש בדלקים חלופיים וייעול נתיבי הטיסה". על המשבר הכלכלי אמר: "דברים יהיו גרועים יותר, לפני שישתפרו"
חברת התעופה בריטיש איירווייס מודיעה היום (ו') על מטרה סביבתית חדשה ושאפתנית: קיצוץ פליטת הפחמן הדו חמצני של מטוסי החברה ב-50%, עד שנת 2050. על פי הודעת החברה, המשמעות היא הקטנת פליטת הפחמן מ-16 מיליון טונה ב-2005, ל-8 מיליון עד אמצע המאה.
"יש מי שיאמרו, שבזמנים
"הפחתת פליטת הפחמן הדו חמצני בחצי עד 2050 זאת מטרה מאתגרת ביותר, אך ברת השגה", אמר וולש, "אנו נתקדם לקראת השגתה באמצעות השקעה בכלי טיס "נקיים" יותר, שימוש בדלקים חלופיים וייעול נתיבי הטיסה".
"אנו מתייחסים ברצינות רבה לנושא שינוי האקלים", הוסיף ואמר, "עזרנו לממן מחקר על דלקים לתעופה עם פליטת פחמן נמוכה, וכרגע אנו עובדים עם רולס רויס על אפשרויות פיתוח דלקים חלופיים".
בנאום, שנשא וולש בבית הספר ההודי לעסקים, הוא התייחס גם למשבר הכלכלי, והעריך כי הכלכלה הבריטית תזדקק לפחות לשנתיים על מנת להתאושש: "בגלל החשיבות הגבוהה של הסקטור הפיננסי בארה"ב ובבריטניה, נקודת המבט עגומה".