ספוטיפיי בוחנת הוספת סטוריז לפלייליסטים שלה
אפליקציית המוזיקה המצליחה בוחנת את הטמעת הפיצ'ר הפופולרי, בשלב זה מדובר באפשרות שניתנת לאמנים לצרף סרטונים קצרים לפלייליסטים שלהם ככלי המחבר בין המאזין, האמן וחברת התקליטים
- תקלות השביתו השבוע את שירות האינטרנט של אמזון ואת ספוטיפיי
- חוקרים ישראלים זיהו: האקרים פרצו לספוטיפיי כדי לזייף מספרי האזנות
- ספוטיפיי רוצה להפוך לגוגל של הפודקאסטים
הסטוריז שמופיעים היום בספוטיפיי מוטמעים בתמונת הפרופיל של הפלייליסט. במקרה הנוכחי הסטורי כולל כאמור ברכות של חלק מהאמנים ששיריהם מופיעים ברשימת ההשמעה, כגון ג'ניפר לופז, אווה מקס או קלי קלרקסון. היעד של ספוטיפיי לספק כלי שיווק נוסף ואמצעי לשמירה על קשר עם המעריצים עבור האמנים וחברות התקליטים.
Spotify has stories now....
— TmarTn (@TmarTn) November 27, 2020
S P O T I F Y
This has got to stop pic.twitter.com/xsurbrJblx
לא מדובר בתכונה חדשנית ומרשימה. מאז סנאפצ'ט, שהיתה הראשונה שהפעילה את הפיצ'ר, כמעט כל ענקיות המדיה החברתית מפייסבוק ועד טוויטר הטמיעו תכונה דומה. ואולם ספוטיפיי אינה רשת חברתית, וזה מה שהופך את הניסיון החדש למעניין עבורה.
עד כה התכונה לא נחשפה לציבור אלא הוטמעה במסגרת בדיקות פנימיות שנעשו בשיתוף עם משתמשים ואמנים שנבחרו בדיסקרטיות. ואולם כעת הבדיקה הפכה לציבורית, גם אם לא כל המשתמשים יוכלו לראות אותה. עדיין לא ברור האם האפשרות להוספת סטוריז בספוטיפיי תהיה שמורה לאמנים או משפיענים, או שכל משתמש באפליקציה יוכל לפרסם סטורי משלו בזמן שהוא מאזין לשירים האהובים עליו.
למעשה, גם אחרי הדיווחים בתקשורת, ספוטיפיי נמנעה מלחשוף מידע נוסף י בנושא. החברה הסתפקה בתגובה הלקונית "אנו נוהגים לבדוק באופן שוטף שיפורים בחוויית המשתמשים שלנו."חלק מהם משמשים אותנו לבניית תכונות שיופצו לאחר מכן לכל המשתמשים".